הונגצ'י – החשמלית הסינית שכולם מרימים אליה את העיניים

הונגצ׳י שונה מאד בנוף המכוניות החשמליות בישראל, להונגצ'י EHS-9 יש ייחוס ברומו של עולם ואת האיכויות והממדים לגבות אותו. כשיא הפאר פוגש את שיא הטכנולוגיה

רוני נאק | מקודם | רכב ותחבורה | תוכן שיווקי 13.6.2024 | 12:18

הונגצ'י | צילום: יח"צ

אם מביטים בכמות המרשימה של מותגי רכב חשמליים חדשים שהגיעו מסין, תמצאו הרבה מן המשותף המחבר ביניהם. יתרה מזאת, סביר להניח שאם אינכם בקיאים ברזי עולם הרכב בישראל תתקשו להבחין מול איזה מותג רכב הנכם ניצבים. למעט אחד – שאי אפשר להתעלם ממנו הונגצ'י. כאשר מחיר הכניסה שלו החל מ-369,000 ש"ח*.

הניפו את הדגל

כדי להבין את הרכב הזה טוב יותר, צריך להכיר את ההקשר שבו הוא חי. הונגצ'י – שזה בסינית "דגל אדום" – הוא מותג העילית של יצרנית רכב וותיקה מאד – FAW שהחלה לייצר מכוניות עוד בסוף שנות ה-50'. למעשה, הונגצ'י מייצרת את רכבי השרד של בכירי הממשל ולא אחת כיכבה בראש מצעדים חגיגיים. אז אם אתם איש חשוב ביותר, VIP, אתה חייב להיראות ברכב של הונגצ'י.

רוצים לנהוג על יוקרה חשמלית? לחצו כאן>>

דגם EHS-9 נולד כדי שיבחינו בו, כדי שיעביר מסר. הן במראה שלו – בעל העיצוב העוצמתי-אך-אלגנטי עם רמזים לקשרים הרשמיים עם הממשל דרך נגיעות של צבע אדום – RED FLAG – המופיע בכל מיני מוטיבים חוזרים בנקודות מפתח של הרכב. והן באבזור שלו, זה מכיל: ריפודי אלקנטרה או עור נאפה עם 6 או 7 מושבים, דיפוני עץ אגוז, תאורת אווירה רב גוונים, קוקפיט דיגיטלי מלא עם 3 / 4 מסכים לכל רוחב הדשבורד ברמות גימור נבחרות, מושבים מתכווננים חשמלית, חימום, אוורור ואף עיסוי והפעלה קולית חכמה המזהה מי מיושבי הרכב הוא נותן הפקודה . פריטי האבזור משתנים על פי רמת הגימור. בחלק מרמות הגימור - מתלי אוויר מספקים נוחות מעולה וגם יכולת לשנות את גובה הרכב על פי תווי הדרך והצורך. כמו במיטב תוצרת גרמניה, גם בהונגצ'י תמצאו סגירת וואקום שקטה לדלתות.

המסר נוסף עובר דרך האופן שהוא זז.  עד 551 כ"ס ו-76.5 קג"מ המגיעים מצמד מנועים חשמליים מזיזים את הרכב המהודר בזריזות שנראה כי היא נוגדת את חוקי הפיזיקה. רק 4.9 שניות ל-100 קמ"ש בגרסה החזקה ביותר. לא שהגרסה ה"איטית" היא איטית עם 6.5 שניות ל-100 קמ"ש. אפשר לבחור בין שלוש סוללות שונות בעלות קיבולת של 84, 99 או 120 קוט"ש ובהתאם טווח הנסיעה הרשמי נע בין 380 ל-515 ק"מ WLTP תלוי רמת גימור. 

כך שאם מרכיבים יחד את החבילה היוצרת את המכונית כ"רכב שרד" – כלומר: אפקט הגעה מרשים, מידות כבירות, חלל פנים העשוי ממיטב חומרי הגלם ועשיר באבזור נוחות ובטיחות וכל זה זז בצורה שמטשטשת את גבולות האפשרי – זה רכב שרד.

חבילת הבטיחות כמובן שלא נזנחה והיא כוללת כריות אוויר, בקרת שיוט מסתגלת, מערכת המתריעה בפני התנגשות, בלימה אוטומטית עם יכולת לזהות הולכי רגל ורוכבי דו-גלגלי, ניטור שטח מת, התראה על תנועה חוצה בנסיעה לאחור, תיקון סטיה מנתיב הנסיעה ועוד רשימה ארוכה של מערכות סיוע לנהג ובטיחות אקטיביות.

שם חדש ליוקרה

הכניסה של רכבים חשמליים לישראל טרפה את הקלפים למותגי היוקרה של פעם – אשר מצאו עצמם מתמודדים מול מותגים סיניים הנותנים תמורה מעולה ויכולת דינאמית מרשימה במחירים המאפשרים ללקוחות חדשים להנות מהן. הונגצ'י EHS-9 הוא אחד מאלה – ומבשר את העידן החדש של רכבי היוקרה החשמליים בישראל.

רוצים לנהוג על יוקרה חשמלית? השאירו פרטים>>

למדיניות הפרטיות לחצו כאן>>

*מחיר הכניסה החל מ-369,000 ש"ח בלבד מתייחס לדגם PREMIUM 7S. המחיר כולל מע"מ, לצבע שחור בלבד ללא תוספות ואינו כולל אגרת רישוי בסך – 567 ₪. קיימות 3 רמות גימור נוספות LUXURY,EXLUSIVE,EXCLUSIVE LR.

*נתוני הזיהום והצריכה הם על פי נתוני מעבדה של היצרן. הצריכה וטווח הנסיעה בפועל מושפע מגורמים שונים, בין היתר, ממהירות הנסיעה, אופי הנהיגה, מצב הצמיגים, שימוש באביזרים, תנאי הסביבה, קיבולת סוללת ההנעה בראשית הנסיעה, גיל הסוללה, ושימוש בהתקן טעינה תקין ויכולים אף להגיע לפער משמעותי לעומת נתוני המעבדה. קיבולת הסוללה מצטמצמת לאורך זמן ובכלל זה כתוצאה מאופן השימוש. קצב הטעינה בפועל תלוי גם בתשתיות של הנכס. התמונה להמחשה בלבד.טל"ח

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום