מבזקים +
תל אביב 29°c
באר שבע 30°c
חיפה 28°c
ירושלים 29°c
בית שמש 29°c
בני ברק 33°c
אשדוד 29°c
כ"ה אלול התשפ"ד | 28.09.2024
תל אביב 29°c
באר שבע 30°c
חיפה 28°c
ירושלים 29°c
בית שמש 29°c
בני ברק 33°c
אשדוד 29°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

נפל לפני חתונת בתו: "אני פה לשליחות, אחזור ואחתן אותה"

משפחות וקרובי הנופלים, סיפרו על הגיבורים שנפלו בקרבות ברצועת עזה. אילון חיכה לחתן את בתו בתקופה הקרובה

נפל לפני חתונת בתו: "אני פה לשליחות, אחזור ואחתן אותה"
אֵלון ויס הי"ד צילום: דובר צה"ל

אסף, אחיו של אילון ויס שנפל בקרב בצפון הרצועה סיפר הבוקר לקלמן ליבסקינד ואסף ליברמן בתוכנית "קלמן ליברמן" בכאן רשת ב על אחיו האהוב: "אבא שלי סיפר שהוא דיבר איתו ואמר לו די יש לך ילדים יש את החתונה של הבת שלך, והוא אמר לאבא שלי – 'אבא אתה חינכת אותנו ככה, שעם ישראל לפני הכול, אני פה לשליחות, אחזור ואחתן אותה".

עוד סיפר אסף: אילון היה מורה ומדריך טיולים, הוא היה איש חינוך, איש שאוהב את ארץ ישראל - הוא נתן את כל כולו. נטע אישתו אמרה לי 'לא דמיינתי לא דמיינתי, הייתי שקטה הייתי רגועה הוא על ציר נצרים על הציר הבטוח'. אח שלי הוא חלק מדור הניצחון שמלמד אותנו שיעור ויש לנו הרבה מה ללמוד כדי להיות דור של ניצחון".

שריף גאנם, דודו של סרן ווסים מחמוד שנפל אתמול באסון ברפיח, סיפר לאריה בגולן בתוכנית "הבוקר הזה": "הוא תמיד היה רציני מאוד, הוא גדל על ערכים שהנחילו לו מילדות. כשהוא נכנס לצבא הוא אמר שהוא ייצא לקצונה ולאחר מכן ישתחרר. עם חלוף הזמן הוא שינה את ההחלטות שלו - הוא ראה את עצמו עושה קריירה צבאית".

ראש מועצת שומרון יוסי דגן ספד לסמ"ר עז ישעיה גרובר שנפל אתמול ברפיח: "הוא חלם לשרת שירות משמעותי, להגן על מדינת ישראל, על העם ועל הארץ. כשישבתי אמש עם אמו שירה, היא סיפרה לי כי הוא היה איש אמת כולו מלא בלב, אידיאליסט גדול, והוסיפה כי היא בטוחה כי אם היו שואלים אותו גם עכשיו אם להכנס שוב לעזה, הוא היה אומר שהוא נכנס, למרות שהיה יודע שייהרג".

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום