מבזקים +
תל אביב 29°c
באר שבע 30°c
חיפה 28°c
ירושלים 29°c
בית שמש 29°c
בני ברק 33°c
אשדוד 29°c
כ"ה אלול התשפ"ד | 28.09.2024
תל אביב 29°c
באר שבע 30°c
חיפה 28°c
ירושלים 29°c
בית שמש 29°c
בני ברק 33°c
אשדוד 29°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

הותרו לפרסום שמותיהם של שבעה חיילים הי"ד שנפלו ברצועת עזה

דובר צה"ל התיר לפרסם את שמותיהם של חמישה נופלים נוספים מאסון הנמ"ר ההנדסי ברפיח שבו נהרגו שמונה לוחמים. באירוע קשה נוסף בצפון הרצועה נפלו שני לוחמי מילואים

הותרו לפרסום שמותיהם של שבעה חיילים הי"ד שנפלו ברצועת עזה
הלוחמים שנפלו ברצועת עזה צילום: דובר צה"ל

אסון הנמ"ר ההנדסי (נמר"ה) ברפיח: יממה לאחר פיצוץ הנמ"ר שבו נהרגו שמונה לוחמים, דובר צה"ל התיר לפרסם את שמותיהם של חמישה נופלים נוספים מגדוד 601 של עוצבת עקבות הברזל 401. התקרית הקשה התרחשה אתמול ברכב המשוריין סמוך למחנה הפליטים תל א-סולטאן.

שמות הנופלים

סמל אליהו משה צימבליסט, בן 21, מבית שמש. סמל איתי עמר, בן 19, מכוכב יאיר-צור יגאל. סמ״ר סטניסלב קוסטרב, בן 21 מאשדוד. סמ״ר אור בלומוביץ, בן 20, מפרדס חנה-כרכור. סמ״ר עז ישעיה גרובר, בן 20, מטל מנשה הי"ד.

 

סטניסלב קוסטרב הי"ד | צילום: דובר צה"ל
עז גרובר הי"ד | צילום: דובר צה"ל
אור בלומוביץ הי"ד | צילום: דובר צה"ל
אליהו משה צימבליסט הי"ד | צילום: דובר צה"ל
איתי עמר הי"ד | צילום: דובר צה"ל

מלבד חמשת הנופלים, אתמול כבר הותר לפרסום כי גם סרן ווסים מחמוד, בן 23 מבית ג'אן, סגן מפקד פלוגה בגדוד ההנדסה נהרג באסון. שמם של שני נופלים נוספים טרם הותר לפרסום.

 

סרן ווסים מחמוד הי"ד | צילום: דובר צה"ל

דובר צה"ל, הודיע אתמול כי "הפיצוץ נגרם ככל הנראה מאמצעי חבלה שהוטמן במרחב או כתוצאה מירי של טיל נגד טנקים. בתוך הכלי המשוריין היו שמונת הלוחמים שנהרגו. בעקבות תקרית קשה זו צוות מומחים של משרד הביטחון וצה"ל יבחן את הרכב המשוריין ואת כל פרטי האירוע עד שנגיע לממצאים".

באסון נוסף ברצועה, לוחמי המילואים איתן קופלוביץ ואילון ויס הי"ד נפלו אתמול בצפון רצועת עזה. מטען התפוצץ על הטנק שלהם, בשכונת צברא בעיר עזה.

סרן (מיל׳) איתן קופלוביץ, בן 28, מירושלים, קצין לוחם. רס״ב (מיל׳) אילון ויס, בן 49, מפסגות, לוחם. שניהם מגדוד חש״ן 129, חטיבה 8, נפלו בקרב בצפון הרצועה.

 

אֵלון ויס הי"ד | צילום: דובר צה"ל
איתן קופלוביץ הי"ד | צילום: דובר צה"ל

באירוע בו נפלו סרן (מיל׳) איתן קופלוביץ ורס״ב (מיל׳) אילון ויס, נפצעו באורח קשה שני לוחמים. הלוחמים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית חולים.

אתמול גם הותר לפרסום כי סמל יאיר רויטמן, לוחם בהכשרה בסיירת גבעתי, בן 19 מקרני שומרון, נפטר מפצעיו לאחר שנפגע בפיצוץ המבנה. בתקרית נפלו גם רס"ן טל פשבילסקי, סמ״ר איתן קרלסברון, סמל אלמוג שלום וסמל יאיר לוין. רויטמן היה אחד מחמישה שנפצעו קשה בתקרית.

 

סמ"ל יאיר רויטמן הי"ד | צילום: דובר צה"ל

 

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום