בריטניה טוענת: חברות מישראל מספקות נשק לרוסים

שר החוץ הבריטי טען כי חברות ישראליות מספקות נשק לרוסיה וקרא להטיל עליהן סנקציות. בריאיון לעיתון איטלקי אמר "אנחנו צריכים גם למנוע העברת נפט רוסי באופן לא חוקי ברחבי העולם".

יענקי פרבר | מדיני 15.6.2024 | 21:09

נתניהו ודייוויד קמרון | צילום: קובי גדעון לע"מ

שר החוץ הבריטי דיוויד קמרון טען כי חברות ישראליות מספקות נשק לרוסיה. בריאיון לעיתון האיטלקי "קוריירה דלה סיירה" אמר מקרון כי לצד ישראל גם חברות מסין וטורקיה מספקות נשק לרוסיה וקרא להטיל עליהן סנקציות.

"הדבר הראשון שהייתי רוצה לראות, אלו סנקציות ממש קשות נגד חברות ויחידים שעוזרים לרוסים להמשיך במלחמה הזו ולספק את מכונת המלחמה הרוסית. היום אנחנו מכריזים על סנקציות חדשות. הן לא מוגבלות רק לחברות הפועלות בבריטניה או באירופה - אנחנו צדים אותן בכל העולם. אז נטיל סנקציות על חברות בסין, בטורקיה, בקירגיזסטן, אפילו בישראל, שלדעתנו מספקות חומר דו-שימושי למכונת המלחמה הרוסית" אמר.

"אנחנו צריכים גם למנוע העברת נפט רוסי באופן לא חוקי ברחבי העולם: בכל פעם שהם מתקרבים לנמל איטלקי, אני רוצה לוודא שהם חסומים. אנחנו נראה לפוטין שאנחנו לגמרי מאחורי אוקראינה: נרדוף אחרי הכסף, הנפט, נעצור את הגז, נעצור את הספינות, נעשה כל שביכולתנו כדי לעצור את מכונת המלחמה הרוסית ולהראות לפוטין את האיוולת של מעשיו" אמר שר החוץ וראש ממשלת בריטניה לשעבר.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום