הטעות שעלולה לעלות לכם ביוקר: אל תסמנו את המזוודה שלכם

עובד בנמל התעופה של דבלין הסביר מדוע כדאי לנוסעים להימנע מהטעות הנפוצה של סימון המזוודה בסרט בולט | רוצים לדעת מדוע? היכנסו לקרוא

קובי ברקת | רכב ותחבורה 13.6.2024 | 23:37

מזוודות בשדה התעופה, אילוסטרציה | צילום: שאטרסטוק

אם אתם מאלו שמחפשים לעשות לעצמם חיים קלים ודואגים לסמן את הכבודה שלכם בסרט צבעוני בולט, כדאי לכם להפסיק עם ההרגל המדובר.

ע"פ הידיעה שהובאה בmako, עובד בנמל התעופה של דבלין אמר לאתר החדשות RSVP Live שכדאי לנוסעים להימנע מהטעות הנפוצה הזו. ג'ון, סבל בנמל התעופה של הבירה האירית, אומר שסימן בולט על המזוודה יכול להוביל לבעיות בסריקה שעלולות לגרום לעיכובים ארוכים יותר.

כנראה שתופתעו, אך מסתבר שהסרטים ושאר הסימנים יכולים לבלבל את הסורקים האוטומטיים, ובכך למעשה לשבש את הפעילות התקינה של מיון הכבודה.

לפי ג'ון "אם לא ניתן לסרוק את המזוודה באופן אוטומטי, היא עלולה לעבור לבדיקה ידנית, מה שעלול לגרום לכך שהכבודה שלכם לא תגיע לטיסה". ג'ון גם ממליץ ​​לנוסעים ליישר את גלגלי המזוודה כדי שייגרם פחות נזק".

בנוסף "לכל הטוב הזה", מזוודה מסומנת יכולה גם למשוך תשומת לב לא רצויה מאנשי האבטחה. כמו כן, הסורק עלול לטעות ולחשוב שהסרט הוא חפץ חשוד, מה שיוביל לחיפוש בתיק ועיכובים נוספים.

אז מה הטיפ שלנו? חפשו דרכים יצירתיות אחרות כדי לסמן את הכבודה שלכם. המלצה חמה: כשאתם בוחרים מזוודה בחנות, הקפידו שצבעה יהיה בולט דיה כדי להקל עליכם במציאתה ללא צורך בסימונה.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום