משפחות שכולות בניו יורק: "רותמים את יהודי ארה"ב לניצחון"

כחלק מהפעילות והדרישה ממשלת ישראל לעמוד בייעדי המלחמה ולהביא לניצחון מול החמאס יצאו נציגי משפחות מפורום הגבורה למסע הסברה בניו יורק. במהלך המסע נפגשו המשפחות עם קהילות יהודיות ואישי ציבור שונים

אביחי חבר | חדשות בעולם 13.6.2024 | 18:37

המשפחות השכולות בניו יורק | צילום: באדיבות המצלם

נציגי משפחות מפורום הגבורה, פורום משפחות לחיילים שנפלו במסגרת מלחמת חרבות ברזל, סיימו סדרת מפגשים עם יהודי ארה"ב. מדובר במשלחת של משפחות שכולות, שיקיריהן נפלו במהלך מלחמת חרבות ברזל, אשר יצאה בסוף השבוע שעבר במטרה להיפגש עם יהודי ארה"ב ולרתום אותם למאבק המשפחות למען ניצחון ישראל במלחמה. 

בין היתר נפגשו נציגי המשפחות עם שגריר ישראל באו"ם, גלעד ארדן, וכן עם שגריר ארה"ב בישראל לשעבר, דיוויד פרידמן. כמו כן התקיימו מפגשים גם עם מנכ"ל JNF USA ראסל רובינסון, וכן הארי עג'מי מראש הקהילה הסורית בברוקלין. "הפעילות של הפורום כל כך חשובה, שצריך להביא את המסר שלו לכל בית יהודי", אמר עג'מי בתום המפגש עם נציגי המשפחות.

פגישה נוספת התקיימה עם  נשיא הקונגרס היהודי העולמי רונן לאודר. במהלך הפגישה הביע לאודר את תמיכתו במטרות הפורום והקריאה לניצחון מוחלט. כמו כן קרא נשיא הקונגרס היהודי לפעול נגד הלחצים שנשיא ארצות הברית מפעיל על ישראל, תוך שהוא מתחייב בפני נציגי המשפחות לפעול ציבורית למען מטרה זאת ולתמוך בפורום. 

בנוסף, במהלך שהותן בניו יורק, השתתפו המשפחות גם בצעדת התמיכה בישראל שהתקיימה במדינה. המשפחות צעדו יחד עם תלמידי בתי ספר בעיר שנשאו את תמונות הנופלים, וזכו לתמיכה רבה מצד יהודי ארה"ב. כל זאת לצד פעילויות הסברה נוספות ופגישות עם אישי ציבור שונים בקהילה היהודית שבמקום.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום