שני הדגמים האלה נדרשים להגיע למוסך

הרכב הראשון הוא וולוו 30 EX ש-88 מבעליו נדרשים להגיע לצורך טיפול בבעיה במסך הרכב. יש עוד דגם שנדרש להגיע לחברה, הרבה יותר ייחודי: אאודי איטרון ג'י טי הספורטיבית

רוני נאק | רכב ותחבורה 13.6.2024 | 09:35

וולוו EX30 החשמלית נקראת למוסכים מחשש לתקלה במסך התצוגה שברכב | צילום: וולוו

גם רכב חשמלי דורש ריקולים, כך עולה מהודעותיהן של שתי יבואניות אשר מזמנות את בעליהם של שני דגמים להגיע למוסך לצורך תיקון. הפעם מדובר ברכב כביש שטח ובמכונית חשמלית ספורטיבית שבעליהם יצטרכו לבקר בקרוב במוסך.

הרכב הראשון הוא וולוו 30 EX ש- 88 מבעליו נדרשים להגיע לצורך טיפול בבעיה במסך הרכב. היבואנית מתארת את הסיבה לריקול כ"כשל אפשרי במסך התצוגה" שהטיפול בו מבוצע באמצעות שדרוג תוכנת מחשב מסך התצוגה. משך התיקון הוא שעה.

לצד רכב הכביש-שטח של וולוו יש עוד דגם שנדרש להגיע לחברה, הרבה יותר ייחודי: אאודי איטרון ג'י טי הספורטיבית. לפי הודעת היבואנית 28 בעלים של מכוניות היוקרה החשמליות מגרמניה יצטרכו להגיע למוסכי היבואנית לצורך בדיקה של סוללת המתח הגבוה של הרכב.

 

היבואן ממליץ שלא לטעון מעבר ל-80%. אאודי איטרון GT החשמלית בריקול הנמשך ארבעה ימים | צילום: אאודי

לפי היבואנית: במסגרת קמפיין עולמי עליו הורה היצרן, צ'מפיון מוטורס קוראת למרכזי השירות 28 כלי רכב מדגמי Audi e-tron GT משנות ייצור 2020-2024 במסגרת זו תיבדק סוללת המתח הגבוה מחשש לליקוי אפשרי במודולים בסוללה, אשר על פי היצרן עלול לגרום להתחממות יתר ובמקרים חריגים לסכנת שריפה".

עוד ממליצה היבואנית לא לטעון את האאודי החשמלית עד למילוי מלא של הסוללה, אלא להגביל את הקיבולת ל-80%. הזמן הנדרש לטיפול בבעיה הוא ארבעה ימים. בהזדמנות זו חשוב להזכיר שבישראל ריקול הוא חובה וטוב שכך. מי שנדרש לריקול ולא מבצע אותו לא יכול לבצע במכוניתו העברת בעלות או להעביר אותה טסט.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום