מבזקים +
תל אביב 23°c
באר שבע 21°c
חיפה 23°c
ירושלים 23°c
בית שמש 23°c
בני ברק 27°c
אשדוד 23°c
כ"ח אלול התשפ"ד | 01.10.2024
תל אביב 23°c
באר שבע 21°c
חיפה 23°c
ירושלים 23°c
בית שמש 23°c
בני ברק 27°c
אשדוד 23°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

דיווח: ה"עיתונאי" שהחזיק ב-3 החטופים קיים קשרים עם איראן

בארה"ב דווח כי עבדאללה ג'מאל, עיתונאי שבביתו הוחזקו שלושה חטופים ישראלים, היה קשור למשטר האיראני באמצעות שיתוף פעולה עם אתר אינטרנט שעריכתו נעשתה על ידי אחד מכותבי עיתון איראני. פרסום המופעל תחת פיקוחו של עלי חמינאי

דיווח: ה"עיתונאי" שהחזיק ב-3 החטופים קיים קשרים עם איראן
כוחות צה"ל בפעילות צילום: דובר צה"ל

אתר "וושינגטון פרי ביקון" האמריקני, חשף כי עבדאללה אל-ג'מאל, פעיל חמאס שהחזיק בבית משפחתו את החטופים אלמוג מאיר ג'אן, אנדריי קוזלוב ושלומי זיו, קיים קשרים עם המשטר האיראני. לפי הדיווח, אל-ג'מאל שיתף פעולה עם טהראן באמצעות אתר אינטרנט שעריכתו נעשתה על-ידי אחד מכותבי העיתון "קיהאן אינטרנשיונל", שפרסומו מופעל תחת פיקוחו של המנהיג העליון של איראן עלי חמינאי.

לפי הדוח, חקירת הקשרים של אל-ג'מאל עם אתר "פלסטין כרוניקל" ועם העורך שלו ראמזי בארוד, חשפה כי גם בזמן שהחטופים הוחזקו בביתו של ג'מאל, הוא המשיך לכתוב לאתר הפלסטיני, שהוא חלק מארגון ללא מטרות רווח הרשום בארצות הברית.

ב-2022, פרסם העיתון האיראני מאמר תחת הכותרת "הציונים מנבאים את חורבנם הקרוב", וטען כי מנהיגי ישראל מבהילים ומעוותים את העובדות.

בסוף השבוע שעבר אישרו גורמים ישראלים כי שלושה מהחטופים הוחזקו בביתו של עבדאללה אל-ג'מאל.

דובר צה"ל אישר ביום ראשון האחרון כי אל-ג'מאל, פעיל חמאס, החזיק בבית משפחתו בנוסייראת את החטופים אלמוג מאיר ג'אן, אנדריי קוזלוב ושלומי זיו, שחולצו במבצע הנועז בלב הרצועה.

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום