נועה ארגמני למדה ערבית בשבי והייתה מנהיגת החטופות

לצד שטיפת כלים בבית בו הוחזקה ברצועה, נועה ארגמני גם בישלה לא פעם והייתה "מנהיגת החטופות". החטופה שחולצה צפויה להשתחרר מאיכילוב מחר או בצאת חג שבועות

אלי קליין | חדשות בארץ 10.6.2024 | 14:25

ההרס בעזה | צילום: פלאש 90

נועה ארגמני, שחולצה במבצע הירואי של צה"ל אחרי 246 ימים בשבי בעזה, צפויה להשתחרר מבית החולים איכילוב מחר או לאחר חג השבועות. החטופה שחולצה תעבור היום בנוסף בדיקות עיניים.

ארגמני מעורבת באופן מעמיק בטיפול הרפואי שמקבלת אמה ליאורה המאושפזת בו עם סרטן מתקדם. היא ישבה עם הרופאים שמטפלים בה, עברה על צילומי בדיקות ההדמיה של האם וביקשה הסברים מדויקים על הטיפול התרופתי, האשפוז והפרוגנוזה של ליאורה. אתמול שהתה עם אמה בחדר ביחידות במשך שעתיים, כך דיווח אדיר ינקו בווינט.

ארגמני סיפרה כי רק כשראתה את הדרגות ואת דגל ישראל על מדי הלוחמים הבינה שאכן באו לחלץ אותה. היא סיפרה כי למדה ערבית והיא מבינה ומדברת היטב.

בתקופת השבי היא שהתה עם חטופות נוספות. ב-Ynet דווח כי היא למעשה זו ש"ייצגה" אותן והתעקשה ללמוד את המילים בערבית. למעשה היא מתוארת כמי שהייתה מעין מנהיגת חטופות, ודאגה להשיג עבורן דברים.

מעבר לשטיפת הכלים, פעולה שביצעה גם בבוקר החילוץ, ארגמני גם בישלה. היא קיבלה מצרכים בסיסיים כמו פיתה ועגבניות, והכינה מהן ארוחות.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום