מימי מרן הגרי"ש אלישיב זצ"ל: הסגולה המיוחדת לריפוי חולים ופצועים

הסגולה המיוחדת של מרן הגרי"ש אלישיב זצ"ל, מבוצעת בפועל על ידי עמוד הישועות הגאון רבי שמעון גלאי שליט"א ובית דינו • אל תחמיצו

בשיתוף קופת העיר | חרדים | תוכן שיווקי 9.6.2024 | 16:19

מרן הרב אלישיב זצ"ל | צילום: ארכיון, בחדרי חרדים

חג השבועות כבר מעבר לפינה, ואיתו מגיעה הסגולה המיוחדת שרבים כבר זכו בעקבותיה לישועה שלמה ולרפואה באופן מיוחד במינו, לאחר שהשתתפו בסגולה המיוחדת אותה ייסד מרן פוסק הדור רבינו הגרי"ש אלישיב זצ"ל. 

להעברת שמות למעמד הרפואה והישועה הקליקו כאן>>>

את הסגולה הקדושה מבצע עמוד הישועות של עם ישראל, מרן הגר"ש גלאי שליט"א שבימים אלו מתכונן בחיל וברעדה, לקראת המעמד המיוחד שיקיים בבוקרו של חג השבועות, לרפואת חולי עמו ישראל. 

ידוע מה שאמרו חז"ל שבמעמד הר סיני נתרפאו כל החולים, העיוורים החלו לראות, החיגרים הפסיקו לצלוע, כולם הפכו לאנשים בריאים ושלמים, לכבוד קבלת התורה. 

בחג השבועות בכל שנה ושנה, מתעורר מחדש העניין של קבלת התורה, ובכל שנה ושנה ניתן לקבל מחדש את התורה באימה וביראה, ברתת ובזיע. 

בהתאם לאמור הנחה מרן הגרי"ש אלישיב את המבקשים ישועה בענייני רפואה, להתפלל לאחר קריאת התורה של חג השבועות הכוללת את התיאור של מעמד הר סיני. 

כך נוהג הגר"ש גלאי לעשות, על פי בקשת 'קופת העיר', לטובת התורמים הזקוקים לישועה עבורם או עבור מי מקרוביהם ומיקיריהם. 

בחג השבועות, אחרי קריאת התורה שהוא עורך בביתו עם מניין מצומצם, בחדר בו הוא לומד ושופך שיח לפני בורא כל עולמים בכל ימות השנה – שם הוא מקיים מעמד תפילה מיוחד בראשות תלמידי חכמים, מעין 'מותב בית דין' שנועד לגזור גזירות טובות על החולים שיתרפאו ועל הבריאים שלא יחלו.
 
אתם חייבים ששמות יקירכם החולים יופיעו שם. אל תתמהמהו ואל תהססו. מדובר בעת רצון מיוחדת, וזה הזמן לתרום ל'קופת העיר' ולהכניס את השם לתפילה המיוחדת, שבכח מצוות הצדקה ובשילוב עת הרצון המיוחדת והתפילות הנרגשות של מרן עמוד הישועות, תושפע ממרומים רפואה וישועה לחולים ולכל חולי ישראל. 

ובמוצאי חג השבועות אחרי שבת, יחתמו מרן הגר"ש גלאי שליט"א וחברי בית הדין על שטר הרפואה והישועה, וישלחו אותו אליכם הביתה - לאות לזיכרון, לרפואה ולישועה.

להעברת שמות למעמד הרפואה והישועה הקליקו כאן>>>

בחדרי חרדים

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום