תיעוד: המונים ליוו את זקן המשגיחים ושמעו את הצוואה

בהיכל ישיבת סלבודקה בגבעת הישיבה בבני ברק התעטפו באבל כבד על הסתלקותו של זקן המשגיחים הגאון הצדיק רבי אברהם פולק זצ"ל. ראשי הישיבה ספדו לו בלוויה, ומה ביקש המשגיח מהתלמידים בצוואתו?

משה ויסברג | גלריות 10.6.2024 | 06:40

הלווית המשגיח רבי אברהם פולק זצ"ל | צילום: שוקי לרר

המונים גדשו את מבואות והיכלה של ישיבת סלבודקה בגבעת הישיבה בבני ברק לשם הובאה מיטתו של משגיח הישיבה הגאון הצדיק רבי אברהם פולק זצ"ל שהסתלק לבית עולמו בגיל 95.

מסע הלוויה נפתח בפרקי תהילים על ידי הגאון רבי שמואל שמחה זקס מראשי הישיבה שנאמרו פסוק בפסוק בהתרגשות גדולה לנוכח המצב הקשה השורר בארה"ק. 

 

הלווית המשגיח רבי אברהם פולק זצ"ל צילום: שוקי לרר

לאחר מכן ספדו ראשי ישיבת סלבודקה ראש הישיבה הגר"ד לנדו, מנהיג עולם הישיבות הגרמ"ה הירש, משגיח הישיבה הגאון הצדיק רבי יעקב יונגר ובני המשפחה. 

במסע הלוויה נשמעה בקשתו של המשגיח שביקש להודות לבני משפחתו שסעדו אותו בזקנותו ובירכם בזכות כיבוד אב שזכו לכך וביקש להשמיע את הדברים לבני הישיבה. 

בצוואתו ביקש המשגיח בכתב ידו בין היתר, 'הנני מבקש מבני הישיבה שיחי' ומכל ידידי המלווים אותי, לעשות אתי חסד של אמת לחשוב ולהתבונן ולצייר בנפשם את החוויה שעוברת עלי זה עתה, ההתעוררות הזאת תעמוד לי לזכות'. ובהמשך מתאר מתוך הספר דברי אמת בהקדמה את צוואתו של הגרא"מ לפידות זצוק"ל, על המצב בו עוברים לעולם שכולו טוב.

צפו בתיעוד של הצלם שוקי לרר

 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום