הגר"ש גלאי חרג מהרגלו וייסד קרן: "היא יתומה, אין מי שיעזור לה"

לא בכל יום קם עמוד התפילה ומייסד קרן עזרה וסיוע • הפעם הוא חרג מהרגלו בגלל הדחיפות הגבוהה • הכלה התייתמה לפני 13 שנה ומאז היא מגדלת את אחיה הקטנים • הגר"ש שליט"א תרם 400 שקלים ראשונים ומבטיח: "התומכים והמסייעים יתברכו בכל מילי דמיטב ברוב נחת סיעתא דשמיא וברוב הצלחה".

בשיתוף קופת העיר | חרדים | תוכן שיווקי 6.6.2024 | 10:35

הגר"ש גלאי | צילום: קופת העיר

לפני 13 שנים אירעה הטרגדיה הנוראה, כשארבעה ילדים קטנים נותרו יתומים מאם, ובאותה התקופה נפל אביהם למשכב והפך לנכה סיעודי. 

האב הועבר לבית אבות סיעודי שם הוא נמצא גם כיום, וארבעת הילדים נותרו לבדם! 

לתרומת 400 ₪ לכלה היתומה כבקשת הגר"ש גלאי שליט"א הקליקו כאן>>>

מי שלקחה על עצמה את העול היא האחות הגדולה מבין הארבעה, היא הפכה לאמא במשרה מלאה, וגם קצת אבא. היא גידלה את אחיה הצעירים ממנה במסירות רבה, וזכתה לראותם עולים ומתעלים בתורה, ביראת שמים ובמידות טובות. 

באחרונה היא התארסה בשעה טובה, וכעת היא עומדת להתחתן. 

אחרי 13 שנה של טיפוח והשקעה בתא המשפחתי שממנו היא באה, היא פונה כעת להקים משפחה חדשה, משפחה משלה שבה יהיו בעזרת ה' אבא ואמא, בריאים ושלמים לאורך ימים ושנים. 

אבל יכולות כלכליות אין לה כמובן, את כל מה שהיה לה עד כה נתנה לאחיה הצעירים, וכעת היא מתקרבת לחתונה בלי יכולת לשלם את הצרכים הבסיסיים ביותר כמו אולם, צלם, קייטרינג, שמלת כלה ושכר דירה לחודש הראשון... 

המקרה הגיע לשולחנו של עמוד התפילה הגאון רבי שמעון גלאי שליט"א, שיצא מגדרו לנוכח הדחיפות הגבוהה, והקים במו ידיו קרן עזרה וסיוע לטובתה של היתומה המתחתנת בתקופה הקרובה בשעה טובה. 

את התרומה הראשונה לקרן העניק הרב בעצמו, כשהוא שולף מכיסו סכום של 400 שקלים ונותן אותם אל מול המצלמה, כדי להראות דוגמה אישית לציבור שממנו הוא מבקש לתרום. 

לתרומת 400 ₪ לכלה היתומה כבקשת הגר"ש גלאי שליט"א הקליקו כאן>>>

"אין ממש מי שידאג לה", אומר הרב שליט"א על הכלה היתומה, "זה מצווה גדולה מאוד מאוד לתמוך לשמח לעזור שהכלה תוכל להיכנס לחופה בכבוד כמו שראוי לבת של הקב"ה". 

בהתרגשות ובהתלהבות רבה פונה הגר"ש גלאי לציבור ומצהיר בפה מלא: "הקב"ה מבטיח אם אתה משמח את שלי אני משמח את שלך, וכל אלא שתומכים ומסייעים יתברכו בכל מילי דמיטב ברוב נחת סיעתא דשמיא וברוב הצלחה אני רוצה הראשון להיות שותף ב-400 ש"ח במצוה הגדולה הזו".

בשיחה עם מקורביו הוסיף שדבר ידוע הוא שהיתומים הם ילדיו של הקב"ה שמכונה 'אבי יתומים', ולכן יש משנה חשיבות עזור ולסייע ליתומים, ובמיוחד כלות יתומות שכידוע מצוות 'הכנסת כלה' היא מהמצוות החשובות ביותר בצדקה, ואין לשער ולתאר את גודל החיוב המוטל על כל אחד לסייע, ומצד שני גם את גודל השכר העצום שיהיה מנת חלקו של כל מי שלוקח חלק, כפי יכולתו, בהעמדת החופה ומימון הוצאות החתונה הבסיסיות. 

מכאן תצא הקריאה לכל יהודי בעל לב, לצעוד בעקבותיו של הגר"ש שליט"א ולתרום סכום של 400 שקלים לכלה היתומה. בואו נראה לה שהיא לא לבד, שהיא משתייכת לעם נפלא שיודע לאהוב ולכבד יתומים ויתומות, במיוחד ביום חתונתם וביום שמחת ליבם. 

לתרומת 400 ₪ לכלה היתומה כבקשת הגר"ש גלאי שליט"א הקליקו כאן>>>

בחדרי חרדים

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום