המכתב הנדיר של הגר"ד לנדאו לקראת חג מתן תורה: "נבקש במיוחד השנה"

"לאור מצב עמלי התורה, נבקש במיוחד השנה", כך פותחים מוסרי התורה בדורנו, גאון ישראל רבן של כל בני הגולה הגאון רבי דוב לנדו שליט"א ומרא דארעא דישראל פוסק הדור רבי משה שטרנבוך שליט"א, את מכתבם המשותף • ועשית ככל אשר יורוך!

בשיתוף ועד הרבנים | חרדים | תוכן שיווקי 9.6.2024 | 12:24

הגר"ד לנדו | צילום: ועד הרבנים

גאון ישראל רבן של כל בני הגולה הגאון רבי דוב לנדו שליט"א ומרא דארעא דישראל פוסק הדור רבי משה שטרנבוך שליט"א, חותמים יחד על מכתב נדיר ומשותף, בפנייה נרגשת אל אחינו בני ישראל, לסייע לעמלי התורה לקראת קבלת התורה.

דעת תורה! תורמים עכשיו להחזקת עמלי התורה>>>

"בס"ד

ערב שבועות תשפ"ד

לאור מצב עמלי התורה, נבקש במיוחד השנה לתרום לקרן "עמלי התורה מתוך הדחק", להצלת אלפי ת"ח הגונים, שע"י ועד הרבנים לעניני צדקה בארה"ק".

גדולי הדור מברכים: "ותזכו לבנים תלמידי חכמים ולא תמוש התורה מפיכם ומפי זרעכם עד עולם".

דוב לנדו  משה שטרנבוך.

דעת תורה! תורמים עכשיו להחזקת עמלי התורה

אנחנו עומדים בימים לא פשוטים בכלל עבור עולם התורה. מרנן ורבנן, גדולי מוסרי התורה בדורנו מתנבאים בסגנון אחד, בקריאה קדושה לכל אחד ואחד מישראל.

רגע לפני קבלת התורה, מצייתים לדעת תורה, ומעבירים את התרומה כסגולה הנפלאה של הצדיק רבי חיים פלאג'י זצ"ל, לקרן עמלי התורה של ועד הרבנים.

דעת תורה! תורמים עכשיו להחזקת עמלי התורה

סגולת מאה וארבע ש"ח של ערב שבועות מוכרת וידועה שרבים ואלפים נושעו בזכותה בכל סוגי הישועות, היא מקרבת ומחישה את הגאולה הכללית והפרטית של כל אחד ואחד במה שהוא צריך. וכך כותב רבי חיים פאלאג'י זיע"א:

ערב שבועות יפריש צ"א פרוטות וישלים עד שיעור ב' פעמים ב"ן, ויתנם לתלמיד חכם עני ועניו... והוא סגולה לחשוכי בנים ומקרב הגאולה.

עכשיו כשמגיע ערב חג מתן תורתינו - זה הזמן לתת דווקא לקרן עמלי תורה שהוקם על ידי גדולי הדור בועד הרבנים, כדי להציל אלפי עמלי תורה מתוך הדחק, וזוכים לברכה הנדירה: "ותזכו לבנים תלמידי חכמים ולא תמוש התורה מפיכם ומפי זרעכם עד עולם".

דעת תורה! תורמים עכשיו להחזקת עמלי התורה>>>

בחדרי חרדים

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום