רפאנו! סגולת הרפואה הפלאית של חג השבועות שמסעירה את העולם היהודי

זה החל בלחישה מפה לאוזן וכיום זו שיחת היום. עם התקרב חג השבועות המונים משיחים בדממה על סגולה פלאית שרבים רבים ראו בה ישועה, בזכות 'סגולת הקדמונים' של ערב חג השבועות לרפא בו כאב ומחלה ולהחיש מזור לחולי ישראל, באופן מיוחד ונדיר שאין דוגמתו בכל השנה כולה

בשיתוף רינה של תורה | חרדים | תוכן שיווקי 9.6.2024 | 08:53

מעמד התפילה | צילום: רינה של תורה

מקור הסגולה המופלאה בכתבי הקדמונים, שעם ישראל כמה שעות קודם קבלת התורה זכה 'ונתרפאו כל המומין' של חולי ישראל, בכדי שיזכו לקבל את התורה בבריאות, והכח הזה חוזר בכל שנה בזמן הזה הסמוך לכניסת החג, למי שזוכה בו לתפילת הרבים וריבוי תורה לפני עת קבלתה, שיזכו לרפואה מיוחדת ונפלאה מכל מחלה, לטב ולחיים.

מאחורי השיח, קיימת ציפייה כמוסה ותקווה אדירה של המוני עיניים דומעות המייחלות לרפואה ולבשורות טובות, לזכות גם הם למה שזכו רבים עד כה בקיום הסגולה הזו, ברפואה ובשורות טובות בזמנים ומצבים שנראים היו בלתי אפשריים ורווי מתח וחרדה, וכח קבלת תורה והסגולה הפלאית הזו, זכו לנס ולרפואה מהירה וברורה.

בשנים האחרונות, קיימה 'רינה של תורה' סגולה זו בצנעה ובלא פרסום, כאשר מרנן ורבנן גדולי ישראל מעידים על כוחה הגדולה לעורר רחמים ולזכות לישועה בכח הזמן התחדש ובא כמאז באופן ניסי ופלאי. השנה לנוכח ריבוי צרות ומכאוב לישראל, בהוראת מרנן ורבנו גדולי ישראל תקיים רינה של תורה את מעמד הסגולה המיוחד בערב חג השבועות אחר הצהריים סמוך לכניסת חג השבועות, כאשר מעמד הסגולה המיוחד יתקיים בראשותו ובמעונו של מרן ראש הישיבה רבי שרגא שטינמן שליט"א, בהשתתפות עמוני לומדי הכוללים של רינה של תורה שיגיעו לתפילה אחרי סדר לימוד של שעות ארוכות בעמל התורה וקבלת תורה באהבה, לתפילה ותחינה מיוחדת בסדר הסגולה שנקבע הכולל תפילה מיוחדת ממעמקים לרפאה והזכרה פרטית של הצריכים לישועה, וכן מזמורי תהלים וסדר פסוקים כפי שקיבל מרן הגרש שטינמן שליט"א מאביו הגדול מרן הגראי"ל זצוק"ל, בהזכרה ובקשה מיוחדת והזכרה של כל שם ובקשת ישועתו, לזכות לרפואה שלמה ומהירה וריפוי כל נגע ומחלה בכח קדושת הזמן והסגולה המיוחדת המעוררת רחמים בדין.

העברת השמות למעמד נעשית באמצעות דיסקרטית כאשר כלל השמות במעמד מועברים לקיום הסגולה ולהזכרה אישית של מרנן ורבנן שליט"א העומדים בתפילה ודמעה במעמד הסגולה, לזכות לראות טוב ולבשר טוב ברפואה שלמה, כהבטחת חזון ונבואה על כח הזמן הנשגב הזה לרפאה: "כולך יפה רעייתי ומום אין בך!"

להעברת שמכם >>>>>

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום