סמוך לפארק הלאומי: רכב העיף שני חרדים באוויר

שני הולכי רגל חרדים פונו הלילה במצב קשה וקל לאחר שנפגעו מרכב חולף סמוך לפארק הלאומי ברמת גן כאשר חצו במעבר חצייה

קובי עוזיאלי | חדשות בארץ 9.6.2024 | 07:25

זירת התאונה ברמת גן | צילום: תיעוד מבצעי מד"א

כונני ארגון הצלה הוזעקו הלילה (מוצאי שבת) לרחוב פרץ ברנשטיין ברמת גן בעקבות דיווח על תאונת דרכים. בהגיעם למקום התברר כי הנפגעים הם שני צעירים תושבי בני ברק.

מדוברות מד"א נמסר כי בשעה 00:56 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן, על 2 הולכי רגל שנפגעו מרכב ברחוב פרץ ברנשטיין ברמת גן. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים שיבא-תל השומר, 2 פצועים, בהם: 1 קשה, גבר בן 22 עם חבלה רב מערכתית ו-1 קל. 

 

זירת התאונה סמוך לפארק הלאומי צילום: תיעוד מבצעי מד"א

פארמדיק מד"א יששכר וייס וחובש מד"א שלמה לוי מיחידת האופנועים של מד"א סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו את הפצוע שנלכד בחלקו הקדמי של הרכב, לאחר שחילצנו אותו ראינו כי הוא סובל מחבלה רב מערכתית קשה. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים, קיבוע לקרש גב ומתן תרופות לשיכוך כאבים ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים כשמצבו קשה. פצוע נוסף שנפגע מהרכב באורח קל פונה לבית החולים להמשך טיפול רפואי."

חובש ביחידת האופנועים של הצלה, אלחנן מאמו שהגיע ראשון למקום מדווח: "כשהגעתי למקום, מצאתי שני הולכי רגל עם חבלות בגופם לאחר שנפגעו מרכב. יחד עם חובשים ופראמדיקים של הצלה ומד"א, הענקנו טיפול רפואי ראשוני לצעיר בן 22 עם חבלה רב מערכתית במצב קשה, ולגבר כבן 30 עם חבלות בגפיים במצב קל, והם פונו בסיוע אמבולנס מד"א המאוייש במתנדבי הצלה להמשך טיפול בחדר הטראומה בבית החולים שיבא בתל השומר".

 

זירת התאונה | צילום: דוברות איחוד הצלה

חילי מילר, חובש איחוד הצלה מסר: "מדובר בצעיר הולך רגל שלדברי עוברי אורח נפגע מרכב ובעקבות כך נחבל באורח קשה. הענקתי לו סיוע רפואי בזירת התאונה הקשה ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים שיבא בתל השומר כשבשלב זה מצבו מוגדר קשה. כמו כן הענקתי סיוע רפואי לשני הולכי רגל נוספים בגילאי השלושים לחייהם שנפצעו באורח קל".

 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום