נשלמות ההכנות למעמד הכנסת ספר התורה לע"נ מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן זצוק"ל

נשלמת ההיערכות הגדולה למעמד האדיר לכבודה של תורה, בהכנסת ספר תורה לכבודו ולעילוי נשמתו של מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן זצוק"ל

ליפא גינסברגר | גלריות 9.6.2024 | 08:54

ההכנות להכנסת ס"ת | צילום: ללא

המעמד הקדוש צפוי להתקיים אי"ה בז' סיון, איסרו חג שבועות – חג מתן תורה, ולקראת מלאות שנתיים להסתלקותו של מרן ראש הישיבה זצוק"ל לגנזי מרומים.

המעמד האדיר יערך בראשותם של מרנן ורבנן חכמי וגדולי ישראל, ראשי ישיבות, רבנים, דיינים וראשי קהילות שליט"א, ובהשתתפות בני משפחתו של מרן ראש הישיבה זצוק"ל, יחד עם קהל רב שצפוי לקחת חלק במעמד, שיערך ברוב פאר והדר, בשירה ובמחולות לכבודה של תורה.

המעמד יחל בשעה 16:00 בכתיבת האותיות, ולאחר מכן תצא התהלוכה בשירה וקול זמרה, בליווי לפידים ואבוקות של אש, לעבר בית הכנסת 'מאורות משה' בשכונת רמות ג' בירושלים, סמוך ונראה למעונו של מרן ראש הישיבה זצוק"ל בשנותיו האחרונות.

בימים האחרונים משלחת מיוחדת, ובהם בניו של מרן ראש הישיבה זצוק"ל - הגאון רבי אפרים כהן שליט"א, מראשי ישיבת יקרי ירושלים והגאון רבי יעקב כהן שליט"א ראש ישיבת נזר התלמוד, יחד עם נאמן ביתו הרב דוד בן שמעון שליט"א, פוקדים את מעונותיהם של מרנן ורבנן חכמי וגדולי ישראל שליט"א, להזמינם למעמד הגדול.

חברי המשלחת מתקבלים במאור פנים ובשמחה מרובה על ידי מרנן ורבנן שליט"א שהביעו את קורת רוחם מהכנסת ספר התורה לעילוי נשמתו של מרן ראש הישיבה זצוק"ל, והבטיחו כי יכבדו את המעמד בנוכחותם.  

בד בבד, כאמור, נשלמות כלל ההכנות למעמד שיתפרס על פני מספר רחובות. על מנת שהדברים יצאו לפועל על הצד הטוב ביותר, נבחר להפקת המעמד המפיק  ה"ה יונתן בן טוב, שנודע כמי שהוציא לפועל שורת אירועים מהגדולים ביותר, ויחד עם צוותו הם עמלים על כל הפרטים, מתוך מחשבה מרובה.

כפי שכבר דווח, מדובר בספר תורה ראשון שנכתב כולו לכבודו ולעילוי נשמתו של מרן ראש הישיבה זצוק"ל, ויוכנס לבית המדרש מאורות משה בשכונת רמות, סמוך ונראה למעונו של מרן ראש הישיבה זצוק"ל בשנותיו האחרונות. ספר התורה נכתב בתרומת משפחות עובדיה ומצסה, ועל ידי חברת הבשר 'אשפר' העומדת מהקמתה תחת ההשגחה המהודרת של בד"ץ נוה ציון מיסודו של מרן ראש הישיבה זצוק"ל.

מהוועדה המכינה נמסר, כי יש לעקוב אחר הפרסומים בימים הקרובים בדבר סדרי המעמד המלאים והמפורטים.

 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום