אמונתו עמדה לו | אביה של ארגמני בדמעות: "אני סומך על הקב"ה שיהיה נס" • צפו

לפני כחודשיים התראיינו הוריה של נועה ארגמני וסיפרו על הקשיים שחווים בחסרונה של נועה, יעקב ארגמני, אביה של נועה אמר במהלך הריאיון מספר פעמים כי הוא סומך על הקב"ה שיעשה נס • צפו

חני לוין | מעניין 8.6.2024 | 23:15

אביה של נועה בראיון לערוץ 12 | צילום: צילום מסך ערוץ 12

לפני כחודשיים (21.04) סמוך לחג הפסח התראיינו יעקב וליאורה ארגמני, הוריה של נועה שחולצה הבוקר (שבת) מהשבי לאחר שנחטפה ביום שמחת תורה לרצועת עזה ע"י ארגון הטרור חמאס,

במהלך הריאיון ל'חדשות 12' גוללו ההורים על הקשיים שהם חווים עם מחלתה של האם וכיצד הם מקווים כי נועה תספיק לראות את אמה עוד פעם אחת לפחות.

 

אביה של נועה ארגמני בראיון לערוץ 12 לפני חודשיים צילום: ערוץ 12

יעקב ארגמני, אביה של נועה אמר בדמעות במהלך הריאיון: "מחכה שיהיה כבר משהו, שיהיה נס, אני איש מאמין, אני סומך על הקב"ה שיהיה נס".

כאשר לקראת סיום הריאיון חזר שוב ארגמני על דבריו ואמר בדמעות: "אני מייחל לעצמי שתהיה לי המשכיות, שנועה תחזור ואני סומך על הקב"ה, קרו ניסים בעולם, היו ניסים"

כאמור במבצע מורכב של צה"ל, שב"כ ומשטרת ישראל (ימ"מ) חולצו הבוקר (שבת) בחיים ארבעה חטופים ישראלים מלב שכונת נוסיראת במרכז הרצועה.

החטופים - נועה ארגמני (25), אלמוג מאיר (21), אנדרי קוזלוב (27) ושלומי זיו (40), נחטפו על ידי חמאס לרצועת עזה ממסיבת ׳הנובה׳ ב-7 באוקטובר.

החטופים חולצו על ידי לוחמי שב״כ וימ״מ משני איתורים שונים במבצע בלב נוסיאראת. מצבם הרפואי תקין והם הועברו להמשך בדיקות רפואיות במרכז הרפואי ‘שיבא׳ תל השומר. "כוחות הביטחון ימשיכו לפעול בכלל המאמצים להשבת החטופים", מסרו שב"כ וצה"ל.

במבצע נפל פקד ארנון זמורה הי"ד, מפקד צוות ביחידה הלאומית ללוחמה בטרור (ימ״מ) של משטרת ישראל.  "ארנון גיבור ישראל, אוהב הארץ ומגנה. הלך בראש הכוח שחילץ את ארבעת החטופים ששבו ארצה לישראל מלב רצועת עזה. צה״ל מצדיע לזכרו", מסר דובר צה"ל.

יעקב ארגמני, אביה של נועה, מסר: "אני רוצה להודות לצבא המוסרי והאנושי בין חברות העולם. אני מבקש להשתתף בצער המשפחה של הלוחם שנהרג. רוצה להודות לכל הנוגעים בדבר ולזכור תמיד שאנחנו עם מיוחד במינו. זו המתנה הכי גדולה שיכולתי לקבל ליום ההולדת שלי. אל לנו לשכוח שיש עוד 120 חטופים וצריך לעשות הכל להחזיר אותם הביתה שהמשפחות ישמחו בשמחתם".

 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום