תקיפת החרדי באוטובוס סמוך לבני ברק: הנהג נעצר, הנוסע נחקר

המשטרה הודיעה כי איתרה את נהג האוטובוס, תושב ירושלים, שתועד אמש תוקף באכזריות נוסע במחלף בר אילן סמוך לבני ברק. הנוסע, שחשוד כי תקף את הנהג, נחקר אף הוא ושוחרר בתנאים מגבילים. "החקירה נמשכת"

יחיאל גלאי | חדשות בארץ 6.6.2024 | 16:05

אוטובוס קווים וניידת משטרה | צילום: דוברות המשטרה

לאחר שאמש (רביעי) פורסם התיעוד המזעזע בו נראה נהג אוטובוס של חברת קווים מכה נוסע חרדי באכזריות רבה לעיניהם המשתאות של הנוסעים שחששו להתערב, המשטרה מודיעה היום כי איתרה את הנהג והוא נעצר ונחקר. יחד עמו נחקר גם הנוסע שחשוד בתקיפת הנהג והוא שוחרר בתנאים מגבילים.

האירוע המזעזע התרחש ביום שלישי בקו 139 של חברת קווים שעשה את דרכו מביתר לבני ברק. על פי עדות של מספר נוסעים באוטובוס, הרוחות התלהטו לאחר שהנוסע לחץ בטעות על לחצן העצור במחלף מסובין. נהג האוטובוס הזועם התפרע והכה את הנוסע המבוהל בפראות עד זוב דם.

 

הנהג מכה את הנוסע החרדי צילום: באדיבות המצלם

בהודעת המשטרה נאמר כי לאחר שבמשטרת ישראל התקבלה אתמול (5/6/24) תלונה על נהג אוטובוס שתקף נוסע על רקע ויכוח במחלף בר אילן בכביש 4 חוקרי תחנת בני ברק- רמת גן פתחו בחקירה שבמסגרתה איתרו את נהג האוטובוס.

הבוקר, החשוד, בן 28, תושב ירושלים, נחקר בגין תקיפה הגורמת חבלה של ממש ובסיום יועבר לכליאה. מחר בבוקר יובא לדיון בבימ"ש השלום בת"א.

בתוך כך מסרה המשטרה כי גם הנוסע המותקף נחקר בחשד שתקף את הנהג ושוחרר בתנאים מגבילים. עוד נמסר כי החקירה נמשכת.

 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום