רכב הכביש שטח היוקרתי נקרא לריקול

רכבים מן הדגם הזה נקראים לתיקון בגלל שככל הנראה חלק מן הרכבים שנמכרו מצוידים במנגנון סגירת מכסה מנוע פגום שעלול להיפתח בנסיעה

רוני נאק | רכב ותחבורה 4.6.2024 | 13:57

רכב השטח היוקרתי של למבורגיני - אורוס | צילום: למבורגיני

אחד מרכבי הכביש שטח היוקרתיים ביותר בעולם עלול לסבול מבעיה מסוכנת במיוחד, כך מודיע ה HTSA, המכון האמריקאי לבטיחות בדרכים. הרכב שעליו אנחנו מדברים הוא ה"אורוס" של למבורגיני, רכב כביש שטח שמסוגל בקלות לנסוע במהירות של 200 קילומטרים לשעה.

לפי לשון הודעת מכון הבטיחות האמריקאי 2,133 רכבים מן הדגם הזה נקראים לתיקון בגלל שככל הנראה חלק מן הרכבים שנמכרו מצוידים במנגנון סגירת מכסה מנוע פגום, וכאשר הרכב עובר מהירות 151 קמ"ש, מכסה המנוע שלו עלול פשוט להיפתח.

לפי הפרסום של למבורגיני בארצות הברית: "הפערים שנוצרים כתוצאה מהרוח כשהרכב נוסע מהר עלולים להתרחב במהירות גבוהה ולגרום לאבזם המיוחד שסוגר את מכסה המנוע להיכשל ולגרום לפתיחה של מכסה המנוע. ותאמינו לנו, האורוס בהחלט מסוגל לעשות את זה: לפי הנתונים של למבורגיני עצמה, זהו רכב שמצויד במנוע בנפח 4.0 ליטרים עם שני מגדשי טורבו וכדי להגיע ל-200 קילומטרים לשעה הוא צריך פחות מ 13 שניות.

עוד נקודה חשובה: אם אתם חושבים שזו בעיה של אמריקאים, לפי הרישומים של משרד התחבורה יש בישראל קומץ של מכוניות למבורגיני כאלה שהגיעו ביבוא אישי לארץ, אז אם אתם רואים אחד, תגידו לו לנסוע לאט, שלא יחטוף מכסה מנוע בפרצוף.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום