"לא אתייצב": היועמ"שית הורתה לפתוח בחקירה נגד הח"כית

היועמ"שית גלי בהרב-מיארה הורתה למשטרה לפתוח בחקירה פלילית נגד חה"כ טלי גוטליב שהודיעה כי לא תתייצב לחקירה. גוטליב הפיצה תיאוריית קונספירציה שלפיה המוסד יירט "שיחות בין בעלה של שקמה ברסלר לגדול המרצחים יחיא סינוואר"

אברהם פריינד | פוליטי 4.6.2024 | 20:41

הכניסה ללהב 433 | צילום: פלאש 90

היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב-מיארה הורתה הערב (שלישי) למשטרה לפתוח בחקירה פלילית נגד חה"כ טלי גוטליב (הליכוד) בחשד ל"גילוי מידע סודי", כך דווח ב'ynet'.

נזכיר כי בחודש ינואר האחרון, גוטליב הפיצה תיאוריית קונספירציה שלפיה המוסד יירט "שיחות בין בעלה של שקמה ברסלר לגדול המרצחים יחיא סינוואר, ימים לפני התופת".

חברת הכנסת גוטליב טוענת מנגד כי יש לה חסינות והיא לא מתכוונת להתייצב לחקירה.

גוטליב כתבה בחשבון הטוויטר: "מנהלת המדינה גברת יועמש״ית הדליפה למשרתיה בתקשורת כי בדעתה לחקור אותי באזהרה, זה כמובן אחרי שהיא הורתה לחקור את המסיתים המסוכנים והממרידים והקוראים לאי ציות בזמן מלחמה".

לדבריה, "כדרכה של הגברת אשלח לה מסר בהדלפה. חסינות לפי סעיף 1 לחוק החסינות היא מוחלטת ולא ניתנת להסרה. על כן כל שנותר לה זה לסמוך על רצוני הטוב ולבקש ממני להיחקר.

רשמו בפניכם אין לי כל כוונה להתייצב לחקירה. אין כל מקור סמכות לחייב אותי להיחקר מקום בו החסינות שלי היא מפני כל הליך פלילי הכרוך במעשה או אמירה למען ובמסגרת מילוי תפקידי. שמחתי להבהיר. צר לי לאכזב", כך חברת הכנסת.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום