משפחות החטופים שמתנגדות לעסקה: "גזר דין מוות"

"כל העלאה של רעיון על עסקה בשלבים הוא גזר דין מוות לחטופים", טוענות המשפחות שמתנגדות לעסקה

צביקה סגל | חדשות בארץ 4.6.2024 | 16:35

הצלב האדום | צילום: פלאש 90

משפחות חטופים החברות ב"פורום תקווה" הודיעו כי לאחר עיון בפרטי המתווה המוצע המתפרסמים בתקשורת, המשפחות "מתנגדות באופן נחרץ למתווה העסקה". לטענת המשפחות, המתווה כפי שהוצע לא רק שלא ישחרר את החטופים - אלא יגזור את דינם. 

"למפלצות מחמאס יש אינטרס מובהק להשאיר אצלם חטופים חיים", אמרו המשפחות. "דרך החזקתם הם שוללים מצה"ל את יכולותיו האמיתיות, מאיטים את קצב המלחמה ובכך מגינים על עצמם ומעלים את דרישותיהם".

עוד הוסיפו המשפחות כי "הדרך היחידה לגרום לאינטרס הזה להעלם, הוא להפעיל כח בעוצמה אדירה ולא להפסיק את המלחמה עד להבטחת שלומם של החטופים ע"י העברתם לידי הצלב האדום או למדינה שלישית".

"כל העלאה של רעיון על עסקה בשלבים הוא גזר דין מוות לחטופים. כפי שכתבנו האינטרס של חמאס הוא לא לסיים את המשא ומתן לעולם ולהשאיר אצלו את החטופים ככל שאפשר".

לדברי המשפחות, "החזרת העזתים לצפון הרצועה כמוה כסיום המלחמה. היא מורידה את אחד ממנופי הלחץ העיקריים על החמאס. במידה והמשא ומתן יגיע למבוי סתום לא נוכל לחזור ולכבוש את השטח כשמיליון עזתים ובינהם חמושים חזרו לבתיהם.

שחרור מחבלים יעצים את שלטון חמאס כשאותם מחבלים ילחמו בחיילנו. לא מדובר בחיילים שבויים אלא בטובחים שעשו פשעים נגד האנושות".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום