רולס רויס עם סירנה? המכונית של המשטרה האמריקאית

במיאמי הצטרפה לצי הניידות מכונית חדשה ומעניינת שכנראה שהשוטרים ימהרו לקבל: רולס רויס גוסט. התושבים במיאמי פחות התלהבו מהמכונית הראוותנית וטענו לפי פרסומים בארצות הברית שמדובר במכונית מוגזמת שלא מייצגת את ערכי המשטרה

רוני נאק | רכב ותחבורה 3.6.2024 | 16:10

ניידת רולס רוילס משטרתית. זה לא דובאי זה מיאמי | צילום: משטרת מיאמי

אנחנו רגילים לדווח לכם כל שבוע על מעלליהם של הטיפשים בכבישים כלומר כל אותם נהגים שחושבים שהם טייסים, שאין להם רישיון, בקיצור שמסכנים את כולנו. ובדרך כלל כשהנהגים האלה מסתכלים במראה האחורית מה שהם רואים היא סקודה משטרתית, או לפעמים טויוטה, אבל במיאמי ארצות הברית המצב שונה.

לפי פרסומים רשמיים של המשטרה במיאמי לאחרונה הצטרפה לצי הניידות מכונית חדשה ומעניינת שכנראה שהשוטרים ימהרו לקבל: רולס רויס גוסט. הרולס רויס הזאת שווה בארצות הברית רבע מיליון דולר, כלומר הרבה יותר ממחיר של ניידת משטרה רגילה.

איך המשטרה במיאמי שמה יד על רולס רויס 2012 אתם שואלים? התשובה טמונה ביוזמה של נורמן ברמן, מיליונר ממיאמי שעשה את הונו בין היתר מסוכנויות רכב. ברמן ומשטרת מיאמי החליטו שהרולס רויס תושאל למשטרת מיאמי, ועל הדרך גם ציידו אותה בכל הציוד המשטרתי הרגיל כמו האורות המהבהבים וגם כמובן בצבע משטרתי מיוחד.

התושבים במיאמי פחות התלהבו מהמכונית הראוותנית וטענו לפי פרסומים בארצות הברית שמדובר במכונית מוגזמת שלא מייצגת את ערכי המשטרה, אבל במשטרת מיאמי מיהרו להדגיש שמשלם המיסים לא הוציא מכיסו דולר אחד עבור הניידת היוקרתית.

אז מדוע במשטרת מיאמי לא יכולים להסתפק בניידות מתוצרת ארצות הברית שעולות רבע מהרולס רויס המשומשת? לדברי וויין ג'ונס, מפרד משטרת מיאמי, המכונית משמשת ככלי לגיוס שוטרים חדשים.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום