ריקול למאות מכוניות חשמליות של קיה

בישראל כל בעל רכב חייב לבצע ריקולים תוך חצי שנה ממועד ההודעה. אם לא, גם לא ניתן להעביר את המכונית טסט. יבואנית קיה מודיעה על ריקול בו מעורבות מעל 800 מכוניות חשמליות

רוני נאק | רכב ותחבורה 3.6.2024 | 16:23

מאות יחידות של קיה EV6 חשמליות נקראות למוסכים בישראל | צילום: KIA

טלקאר, יבואנית קיה מודיעה על ריקול בו מעורבות מעל 800 מכוניות חשמליות. על פי הודעת היבואנית, 832 מכוניות קיה 6 EV אשר יוצרו בין השנים 2022 ו 2024 נדרשות לביצוע ריקול בעקבות תקלה אפשרית ביחידת בקרת הטעינה.

אם זה נשמע לכם מוכר, בעבר דיווחנו בדיוק על הריקול הזה כאשר יונדאי וקיה הודיעו עליו בחוץ לארץ. לפי הודעת היבואנית הרשמית: "הרינו להודיע לכל הלקוחות בעלי רכב מתוצר קיה דגם EV6 שנת יצור 2024-2022 כי יצרנית הרכב קיה מוטורס הודיעה על קיומה של תקלת בטיחות סדרתית (recall) לחלק מהמכוניות מדגם זה, שנובע מליקוי שהתגלה ביחידת בקרת טעינה ICCU שעלולה לפגוע בתפקוד הרכב".

לפי הדיווחים שפורסמו בשעתו בחוץ לארץ, ברכבים שבהם היתה תקלו התגלו כל מיני בעיות, כמו למשל חוסר יכולת לטעון את הרכב, או מצבים בהם הוא סירב לנסוע. לפי היבואנית, בעלי הרכבים הרלוונטיים יקבלו הודעה כתובה על הריקול ואפשר גם לבדוק אם הרכב נכלל בריקול באמצעות שיחת טלפון למוקד השירות של היבואן בטל: 1-800-377-775. הטיפול בריקול הוא כמובן חינמי ומבוצע במוסכי קיה המורשים.

בהזדמנות זו חשוב להזכיר שבישראל כל בעל רכב חייב לבצע ריקולים תוך חצי שנה ממועד ההודעה. אם לא, גם לא ניתן להעביר את המכונית טסט וגם לא ניתן לבצע עליה העברת בעלות.

בחדרי חרדים

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום