חמינאי במתקפה: "המשטר הציוני נמס בהדרגה"

המנהיג העליון של איראן תמך במתקפה של חמאס על ישראל ב-7 באוקטובר, ואמר "האזור שלנו היה מאוד זקוק למתקפה הזו". הוסיף: "מבצע מבול אל-אקצא העלה את המשטר הציוני על דרך שתסתיים רק בהשמדתם"

יענקי פרבר | חדשות בעולם 3.6.2024 | 16:23

המונים מריעים לחמינאי בכנס | צילום: צילום מסך

מנהיגה העליון של איראן עלי חמינאי נאם היום (שני) בטקס לציון 35 שנה למותו של האייתוללה רוחאללה חומייני, שהיה מייסד הרפובליקה האסלאמית.

חמינאי תמך בגלוי במתקפה של חמאס על ישראל ב-7 באוקטובר, ואמר "האזור שלנו היה מאוד זקוק למתקפה הזו. המשטר הציוני נמס בהדרגה לנגד עיניהם של תושבי העולם. זה מגיע לסיומו".

חמינאי המשיך לתקוף ולאיים בסדרת ציוצים ברשת X: "מבצע "מבול אל-אקצא" שיבש את התוכנית המקיפה של המשטר הציוני להשתלט על הפוליטיקה והכלכלה של כל אזור מערב אסיה, ואין תקווה שהם יצליחו להחיות את התוכנית הזו. האימאם חומייני (המנהיג הקודם) האמין שתושבי פלסטין עצמם חייבים לקחת בחזרה את זכויותיהם, ועל מדינות העולם והממשלות המוסלמיות לעזור להם. אם זה יקרה, המשטר הציוני ייאלץ לסגת".

 

חמינאי בכנס לזכרו של חומייני צילום: משמרות המהפכה

עוד כתב: "מה שמייסד הרפובליקה האסלאמית, האימאם חומייני, חזה לגבי עתידה של פלסטין לפני כ-50 שנה או יותר, מתגלה היום בהדרגה. מבצע מבול אל-אקצא העלה את המשטר הציוני על דרך שתסתיים רק בהשמדתם. יש בלבול בתוך הדרגים הגבוהים של המשטר הציוני. הם מבולבלים והם לא יודעים מה לעשות".

הוא טען: "אם תוכן הדיונים והסכסוכים המתנהלים בין גורמים ישראלים יפורסם בתקשורת, ארבעה מיליון בני אדם יעזבו את ישראל. זו הצהרת אנליסט ביטחון ציוני. המשמעות היא הגירה הפוכה. הפרויקט הציוני נושם את נשימותיו האחרונות. זוהי תחילתו של סופו של המשטר הציוני".

הוא לגלג על צה"ל: "צבא שפעם טען שהוא אחד הצבאות החזקים בעולם, הובס על ידי חמאס וחיזבאללה תוך ניסיון להגן על עצמו בדרום ובצפון. במוקדם או במאוחר, ארה"ב תיאלץ להפסיק לתמוך במשטר הציוני. המשטר הציוני הכניס את עצמו במו ידיו למבוי סתום שבו יספוג תבוסות מתמשכות בזו אחר זו.  ועם הכוח של אלוקים, הוא לעולם לא ימצא דרך להציל את עצמו".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום