כזה קטן וכבר טייס: טיפשים כבישים מהדורת הטף

תושב לוד בן 17 נתפס טס 90 קילומטרים לשעה בכביש בו המהירות המותרת 45. הנהג נחקר ושוחרר בתנאים מגבילים. תושב טבריה בן 33 נתפס ליד צומת גולני כשהוא נוהג ללא רישיון נהיגה

רוני נאק | רכב ותחבורה 2.6.2024 | 16:29

מד המהירות | צילום: דוברות המשטרה

אם לכם היה ילד טייס, נכון שהייתם גאים? אז ההורים של הילד הזה כנראה לא כל כך גאים למרות שיש להם ילד טייס: בשבוע שעבר שוטרי משטרת התנועה היו עסוקים בפעילות אכיפה סמוך למחלף בן שמן כשמכשיר המדידה המשטרתי סימן להם שמתקרב אליהם רכב במהירות של, תחזיקו חזק, 196 קילומטרים לשעה. 

אחרי שהשוטרים הבינו שהם לא תפסו בטעות מטוס שהיה בדרך לנחיתה הם עצרו מכונית ונדהמו לגלות שהנהג, תושב לוד, הוא בן 17. המהירות המותרת בכביש 45 בו נתפס הנהג הצעיר היא 90 קילומטרים לשעה. הנהג נחקר ושוחרר בתנאים מגבילים וכתב אישום יוגש נגדו. הרישיון שלו נפסל ל-30 ימים שבהם הוא יצטרך ללכת ברגל במקום לטוס. 

אבל לפחות במקרה של הטייס הצעיר היה לבחור רישיון שניתן לשלול, גם זה משהו במיוחד בהתחשב בעובדה שבשבוע שעבר סיירת האופנועים של משטרת ישראל היתה בפעילות אכיפה בכביש 25 ועצרה לבדיקה תושב שגב שלום בן 26. ביקשו ממנו את הרישיון, הוא אמר שבכלל אין לו רישיון. אז מה הוא עושה בכביש? את זה הוא יצטרך לספר לשופט. הנהג נעצר והוגש נגדו כמובן כתב אישום. הרכב שלו הושבת ל 30 ימים. 

אז היה לנו טייס, היה לנו אחד שאין לו רישיון, עכשיו נגיע לאחד שיש לו רישיון, רק לא את הרישיון הנכון: הפעם אנחנו ממשיכים לכביש 44 ליד בית דגן, שם נתפס נהג תושב אשדוד בן 41 על רכב מסחרי, רק שלאשדודי שלנו יש בכלל רישיון לאופנוע וגם הרישיון הזה בכלל פסול על ידי בית משפט. 

רוצים עוד אחד? יאללה בכיף, בואו נדבר על תושב טבריה בן 33 שנתפס ציד צומת גולני. השוטרים גילו שאין לו רישיון נהיגה וזה ממש לא טוב, אבל מה שיפה זה שהם גילו שזו הפעם השלישית שהוא נתפס. כלומר תפסו אותו כבר פעמיים נוהג בלי רישיון אבל זה לא גרם לו להבין שיש כאן איזו בעיה. השוטרים פחות היו בעיניין של לתת לו ללכת ולכן הוא נעצר ונכלא. הרכב שלו הושבת ל 30 ימים וכתב אישום יוגש נגדו.

סעו בזהירות.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום