פיצוץ בין אלוף הפיקוד לראש העיר קריית שמונה: "חושב שאני חייל שלו"

ראש העיר ק"ש אביחי שטרן עזב דיון לאחר שהאלוף גורדין הציג לראשי רשויות את הישגי צה"ל בדרום לבנון: "אני לא מחפש למצוא חן בעיניו ולא להיות חבר שלו, אלא לשמוע ממנו תשובות מקצועיות ולא מתחמקות"

שלו שינברג | חדשות בארץ 2.6.2024 | 19:22

זירת נפילה בקרית שמונה: אילוסטרציה | צילום: דוד כהן, פלאש 90

ראש העיר קריית שמונה אביחי שטרן נטש בזעם דיון שקיים אלוף פיקוד הצפון אורי גורדין עם ראשי רשויות בצפון, כך לפי הדיווח ב-ynet. 

במהלך הדיון האלוף גורדין הציג בפני ראשי הרשויות מצגת ובה נמנים הישגי צה"ל בתקיפות בדרום לבנון. כאשר הסקירה נפתחה לשאלות, שטרן עימת אותו עם נתוני ההצלחה של כיפת הברזל. במהלך הדיון בעניין דפק גורדין על השולחן בכעס. 

שטרן זעם וצעק לעבר גורדין שעליו להתבייש בעצמו - ועזב את החדר. שטרן אמר: "נמאס לי לפגוש אדם שחושב שאני חייל שלו. הוא הבעיה שלנו בצפון, ובמקום לענות על שאלות קשות זו הדרך שלו?". 

"אני לא מחפש למצוא חן בעיניו ולא להיות חבר שלו, אלא לשמוע ממנו תשובות מקצועיות ולא מתחמקות. שיסביר איך ייתכן שגם כאשר יש מידע מוקדם על ירי רקטות, הצבא לא מצליח לעצור אותן והן פוגעות בעיר. ציפיתי שבחדר סגור ובפורום מצומצם אקבל על כך תשובות", הוסיף. 

ראש המועצה האזורית מבואות חרמון ויו"ר אשכול גליל מזרחי, בני בן מובחר אמר: "המפגש היה נעים וקיבלנו סקירה מפורטת מהאלוף והרמ"ט. ראשי הרשויות קיבלו את האפשרות לשאול שאלות והיו שם חילוקי דעות על רקע התקופה המתוחה. האלוף ביקש להירגע, נתן מכה על השולחן וביקש שנהיה קשובים אליו ולאפשר לו לסיים את דבריו. זו תקופה קשה ומורכבת וכולנו צריכים לנשוך שפתיים ולעבור אותה יחד עם הצבא, אלוף הפיקוד, והאזרחים שנמצאים במקומות לא טובים".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום