האלימות נגד הילד: מח"ש בודקת | הקצין תועד נוהג באלימות באירוע נוסף

בשעות האחרונות פתחו במח"ש בבדיקה האירוע המטריד שנחשף הבוקר ב'בחדרי חרדים' בו נראה קצין משטרה נוהג באלימות כלפי ילד שנפצע באופן קשה | למערכת הגיעו תיעודים נוספים שמראים כי הקצין נוהג באלימות דרך קבע

יאיר לוי | חדשות בארץ 2.6.2024 | 17:25

הקצין באירוע נוסף | צילום: יהוידע בן ציון

מח"ש פתחה בבדיקת האירוע שתיעוד ממנו נחשף הבוקר (ראשון) ב'בחדרי חרדים' בו נראה קצין משטרה מטיח ילד כבן 12 על הקרקע במהלך הפגנת הפלג הקיצוני ב'פלג הירושלמי'. האירוע התרחש בהפגנת הפלג של ר' צבי פרידמן ביום חמישי, ערב ל"ג בעומר.

עדויות שהגיעו ל'בחדרי חרדים' מראות כי אין זו הפעם הראשונה שאותו קצין מפעיל כוח לא סביר וכי ישנם מספר לא קטן של תיעודים בהם הקצין תועד נוהג לכאורה באלימות כלפי מפגינים חרדים.

 

הקצין האלים תועד בחוה"מ פסח האחרון צילום: יהוידע בן ציון

הפרסום ב'בחדרי' עורר סערה גדולה במגזר החרדי ומחוצה לו. התגובות אליו היו קשות וכואבות, כשרבים לא הופתעו מזהותו של אותו קצין ושלחו למערכת עוד ועוד עדויות ותיעודים נוספים.  

כעת כאמור אנו מפרסמים שבמחלקת חקירות שוטרים שבמשרד המשפטים פתחו בשעות הצוהריים באופן יזום בבדיקה יזומה סביב אירוע חמור זה.
 
עוד נודע ל'בחדרי חרדים' כי עוד קודם פרסום האירוע, הוריו של הילד שהוכה פנו בתלונה מקוונת למח"ש. אלא שבשעות האחרונות מח"ש פתחו בבדיקה יזומה שכללה מספר פעולות אקטיביות.

 

הפגיעה בילד בהפגנה צילום: בחדרי חרדים

 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום