תיעוד מפחיד מביתר: הנער החסידי הותקף ע"י להקת כלבים ואושפז

בתיעוד שהגיע ל'בחדרי חרדים' מביתר עילית נראה נער חסידי ששב מן המקווה בשבת בבוקר, מותקף לפתע על ידי להקת כלבים אימתנית. הצעיר מנסה לברוח, אך מועד והכלבים מתנפלים עליו. ל'בחדרי' נודע כי הנער נזקק לאשפוז

מאיר גלבוע | חדשות בארץ 2.6.2024 | 14:50

התיעוד המפחיד מביתר | צילום: מתוך הסרטון

מצלמת אבטחה בביתר עילית תיעדה את רגעי האימה שעברו על בחור ישיבה חסידי מישיבת פני מנחם בירושלים, שהתארח בעיר לשבת התאחדות.

בתיעוד נראה הצעיר, שעשה את דרכו בשבת בבוקר מהמקווה לבית הכנסת, מבחין ככל הנראה בלהקת הכלבים מתקרבת לעברו. הוא מנסה להסתתר מאחורי תחנת אוטובוס, אך להקת הכלבים שזיהתה אותו החלה לסגור את המרחק לעברו. הנער המבוהל החל לרוץ כשלהקת הכלבים דולקת בעקבותיו. שניות לאחר מכן הוא מועד ואחד הכלבים מושך במעילו. הנער מסיר במהירות את החליפה וממשיך להימלט - ולהקת הכלבים אינה מרפה ודולקת אחריו.

 

בן הישיבה מותקף על ידי כלבים בביתר צילום: באדיבות המצלם

תושב ביתר שמעורה בפרטי האירוע סיפר ל'בחדרי חרדים' כי הנער נזקק בהמשך לאישפוז בבית החולים בעקבות נשיכות כלבים.

אימו של הנער ששוחחה עם 'בחדרי חרדים' סיפרה שבנה הלך למקווה אחרי שלמד כל ליל שבת. "אתמול כשהוא בא הביתה עשינו מסיבת הודיה, היום כשאני רואה את הסרטון אני מבינה שצריך לעשות עוד אחת".

האם מספרת כי בנה התאשפז לבקשתו בבית החולים שערי צדק. "הוא קיבל שם טיפול של חיסונים", סיפרה. היא הוסיפה כי לאחר שננשך עבר במקום חובש ששמע על פרטי התקרית וקבע כי יש להזמין לו אמבולנס במיידי.

תושב נוסף מספר על התופעה המפחידה שנפוצה בעיר: "אני עובד בלילות וזה פשוט מפחיד. להקות של כלבים מסתובבות בעיר באין מפריע".

מעיריית ביתר עילית נמסר בתגובה: "מדובר בכלבי בר המשוטטים בסביבת העיר. הוטרינר העירוני פועל כדי למנוע מהם גישה אל העיר, אך לצערנו ישנם מקרים בהם הם מצליחים להיכנס אל העיר. 

לצערנו משרד החקלאות מערים קשיים רבים להרעלת כלבי בר שמהווים איום על התושבים. 

תמונות מזעזעות אלו שאנו רואים כעת מצמררות,  ואנו נמשיך לפעול בכל כוחנו כדי לשים קץ לתופעה מסוכנת זו".

ממשרד החקלאות נמסר בתגובה: המשרד לא קיבל כל פנייה בנושא מהעירייה, אלא למד על המקרה רק בעקבות פרסום הכתבה. בהתאם פנה המשרד באופן יזום לווטרינר הרשותי לסיוע, ויסייע ככל הניתן. צר לנו שהעירייה בחרה לסלף את המציאות במקום לטפל בנושא. ככלל, סוגיית הכלבים המשוטטים מטופלת עפי חוק ע"י הרשות המקומית ובסמכותה הבלעדית.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום