התינוק נעלם מאוהל - האם פצחה בצווחות וזה מה שהתברר

הורים שיצאו עם תינוקם לקמפינג במצפה רמון גילו לפתע באמצע הלילה שהוא נעלם. חיפוש קצר העלה שתן אימתני תפס אותו בצווארו וגרר אותו החוצה

קובי עוזיאלי | חדשות בארץ 2.6.2024 | 07:40

אילוסטרציה | צילום: unsplash

תן גרר בליל שבת תינוק בן שנה וחודשיים מתוך אוהל קמפינג במצפה רמון. התינוק ננשך בפניו ומצבו מוגדר כעת קל. אביו סיפר כי יצא בלילה והשאיר פתח באוהל ואז שמע את אשתו צועקת שהתינוק נעלם, וראה תן מושך את התינוק.

פרמדיק מד"א שהגיע למקום סיפר: "ראינו סמוך לאוהלים שבהם ישנים מטיילים, גבר בשנות השלושים לחייו מחזיק תינוק כבן שנה עם סימני נשיכה בצוואר ובפנים וסימני אחיזת לסת של בעל חיים. התינוק סבל מפציעות חודרות עמוקות, וחבלות, הוא היה בהכרה מלאה וכאוב. פינינו אותו בדחיפות לבית החולים, כשמצבו מוגדר בינוני ויציב".

זו הפעם השנייה בתוך חודש וחצי בה חיית בר גררה ילד מאוהל במהלך קמפינג בנגב. מרשות הטבע והגנים נמסר כי מדובר במקרים נדירים מאוד, וכי זאבים ותנים מפחדים מבני אדם, ומסתובבים כדי לחפש אוכל.

באירוע דומה לפני חודש וחצי, זאבה גררה ילדה בת 8 למרחק של בין 10 ל-15 מטרים בשיערה מתוך האוהל בו לנה. אביה של הילדה הבריח את הזאבה מהמקום. הזאבה נתפסה לאחר מכן והומתה.

הילדה שננשכה, שקד הרשברג, סיפרה אז מבית החולים ל'כאן חדשות': "זה היה סביב שתיים וחצי בלילה. אני וחברה שלי ישנו במרפסת של אוהל והזאב קרע את הרשת, תפס לי בצמה וגרר אותי, אחר כך גם נשך אותי. צרחתי, כל החניון התעורר ואבא שלי בא והבריח את הזאב. היה ממש מפחיד וכואב מאוד. בהתחלה חשבתי שזה בכלל חלום רע".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום