פעם שנייה: הרשת הגדולה מחקה את הנקודות שצברתם

תחת הבעלים החדש של 'שופרסל', נמחקו לצרכנים רבים הנקודות שצברו במסגרת היותם חברי מועדון | כך מגיבים מטעם הרשת

קובי עוזיאלי | כלכלי 29.5.2024 | 23:15

שופרסל | צילום: שאטרסטוק

שופרסל שוב ביטלה את מועדון החבר שלה 'supreme', זו הפעם השנייה בתוך שנתיים. הפעם זה קורה עם הכניסה של הבעלים החדש האחים שלומי ויוסי אמיר. מועדון "הקאש-בק", צבירת הנקודות, העניק בכל קנייה נקודות שממירים לכסף, ובכך מי שצבר עד כה נקודות איבד אותן. כך מדווחת דנה ירקצי ב'כאן חדשות'. 

המשמעות היא שמי שהספיק להמיר את הנקודות שעברו את ה-500, יוכל להשתמש בכסף עד סוף שנת 2024. אבל מי שלא עבר את ה-500 נקודות, הם פשוט נמחקו לו ואופסו. עשרות תלונות הגיעו למועצה החדשה לצרכנות והרשות להגנת הצרכן בעניין.

בשופרסל טוענים שהם עובדים על מועדון חדש שיעניק מבצעים, אבל גם המועדון הקודם נתן מבצעים, לכן אם כבר יש הרעה, היא במועדון החדש. עד לביטול התוכני, היו קופוני הנחה שקליים על מוצרים, וכעת עברו להנחות באחוזים, צעד שפחות משתלם לצרכנים. כך מסרו לכתבת 'כאן'.

מרשת 'שופרסל' נמסר בתגובה: "שופרסל פועלת כל העת כדי לשפר את הצעת הערך עבור לקוחותיה. לקוחות המועדון נהנים מהנחות, קופונים בלעדיים, ומבצעי עומק ברשתות שופרסל ו-Be. כפי שהודענו ללקוחותינו בחודש אוגוסט האחרון, החל מה-30.4.24 הסתיימה צבירת המטבעות בתכנית מועדון הלקוחות. ניתן להמשיך להמיר ולממש את המטבעות שנצברו, במשך שנה מיום צבירתם".

בחדרי חרדים

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום