סיני חדש בשוק המסחריות: פאריזון תגיע בקרוב לישראל

לצד הרכב המסחרי, גיאו מוביליטי תחל גם לייבא ארצה משאית חשמלית קלה במשקל של עד 8 טונות. הרכבים האלה יצוידו כמובן בהנעה חשמלית

רוני נאק | רכב ותחבורה 30.5.2024 | 09:15

היסעים חשמליים עם FARIZONE סופר-וואן. בקרוב בישראל | צילום: FARIZONE

פאריזון, יצרנית רכב מסחרי חדשה מסין נמצאת בדרכה לישראל. לפי הודעת גיאו מוביליטי, יבואנית מותגי GEELY ו-ZEEKR, השבוע נחתם החוזה ליבוא של הרכבים של פאריזון ובמסגרתו ייובאו ארצה כבר השנה רכבים מסחריים חשמליים.

בשלב הראשון, כך מכריזה גיאו מוביליטי, ייובאו לארץ וואנים מדגם SUPER VAN אשר יגיעו במספר תצורות, משקלים וטווחי נסיעה. הרכבים האלה יצוידו כמובן בהנעה חשמלית ויכנסו לשוק הולך וצומח של רכבי משא נטולי פליטות ורעש שגם חוסכים לבעליהם ולחברות כסף בעלויות דלק.

בעתיד, אם וכאשר בערי ישראל יקבע שרכבים מזהמים ומרעישים לא יוכלו להיכנס, רכבים כאלה יהיו אחראים על להביא לנו את הסחורה למכולת, אבל גם בשעות הבוקר המוקדמות לא נצטרך לשמוע את המנועים שלהם או להריח את העשן. לצד הרכב המסחרי, גיאו מוביליטי תחל גם לייבא ארצה משאית חשמלית קלה במשקל של עד 8 טונות.

פאריזון עצמה נוסדה בסין ב-2016 והיא חברה בבעלות מלאה של קבוצת ג'ילי אחזקות. ג'ילי מעסיקה כ-120 אלף עובדים ברחבי העולם ומחזיקה בלמעלה מ-30 מפעלים ומרכזי מו"פ בסין, שוודיה, אנגליה, גרמניה ומדינות נוספות. החברה האם של ג'ילי היא למעשה שותפה בלא מעט חברות מערביות מוכרות, כמו לוטוס ו-וולוו וגם סמארט.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום