מודיעין עילית: ראשו של ילד נלכד במיקסר, מצבו קשה

ראשו של ילד כבן שנתיים וחצי נלכד בקערת מיקסר במודיעין עילית הילד פונה במצב קשה לבית החולים לאחר חילוץ של לוחמי האש

צביקה סגל | חדשות בארץ 29.5.2024 | 18:54

מודיעין עילית, ארכיון | צילום: באדיבות המצלם

לוחמי אש מתחנה אזורית בנימין פעלו לפני זמן קצר לחילוץ ראשו של ילד כבן שנתיים וחצי שראשו נלכד בקערת מיקסר בעיר מודיעין עילית. לוחם אש המשמש כחובש מבצעי חילץ את הילד והעניק לו טיפול רפואי ראשוני.

"התקבל דיווח על ילד שראשו נלכד בקערת מיקסר תוך כדי פעולת המיקסר", סיפר רשף עוזר עוז באבא סגן מפקד המשמרת. "עם ההגעה למקום, התחלנו ישר בפעולות לחילוץ הראש בצורה מדוייקת על מנת לשמר את מצבו של הילד, תוך כדי שלוחם אש המשמש גם כחובש מבצעי מבצע ייצוב מצב לילד, ומעניק לו טיפול רפואי ראשוני. עם סיום פעולות החילוץ פונה הילד במצב קשה ולא יציב לבית החולים."

ממד"א נמסר כי בשעה 17:45 התקבל דיווח על ילד שנחבל בראשו ממערבל מזון (מיקסר) בבית במודיעין עילית. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח שיבא-תל השומר, ילד בן 3 במצב קשה ויציב עם פציעה חודרת.

חובש מד"א שמואל מונק והפאראמדיקים של מד"א עמית שמש ואורן קיינר סיפרו: "כשנכנסו לבית ראינו את הילד כשוו הלישה של המיקסר נעוץ בפניו. התחלנו בבדיקות רפואיות כשבמקביל צוות של כיבוי אש פירקו את המכשיר. המשכנו בהענקת טיפול רפואי ופינינו את הילד לבית החולים כשמצבו יציב והוו נעוץ בפניו."

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום