חיזבאללה היה מתואם עם 'נטורי קרתא'?: "הייתה פעילות בעניין הזה"

בכיר 'נטורי קרתא' התייחס לשמועות על פניות לחיזבאללה: "האנשים שלנו נמצאים עכשיו באיראן, הבנתי שהייתה פעילות בעניין הירי למירון" | על המלחמה שמנהלת ישראל בדרום: "המציאות היא שאי אפשר לסגור שני מיליון פלסטינים בגטו"

צביקה סגל | חרבות ברזל 29.5.2024 | 16:20

ישראל מאיר הירש | צילום: באדיבות המצלם

ישראל מאיר הירש, ממנהיגי 'נטורי קרתא', התייחס היום (רביעי) באופן חריג לשמועות בימים האחרונים על פניות שנעשו לחיזבאללה, בבקשה שהארגון לא יבצע ירי לעבר מירון בל"ג בעומר. "הבנתי שהייתה פעילות בעניין הזה", אמר הירש בראיון לנתן משי ואבי גדלוביץ' ברדיו 'קול ברמה'. "האנשים שלנו נמצאים עכשיו באיראן ופועלים להצלת הנער היהודי. לא הצלחתי להשיג תשובה ברורה מאנשינו בחו"ל האם היה תיאום, ייתכן והייתה בקשה כזו".

הירש, המתגורר בשכונת מאה שערים בירושלים וידוע בדעותיו הקיצניות, סיפר כי שלח תנחומים בעקבות מותו של נשיא איראן בהתרסקות המסוק. "אני אישית העברתי ניחומים על מותו של ראיסי דרך 'נטורי קרתא אינטרנשיונל'", אמר. 

 

ישראל מאיר הירש | צילום: באדיבות המצלם

הירש ניסה להסביר את מעשיו התמוהים וטען: "בכל ימות הגלות היהודים עשו השתדלות לא משנה מי היה מולם, גם אם זה היה שונא או אויב".

בנוסף, נמנע הירש מלגנות את מתקפת חמאס על יישובי הדרום ואמר: "המציאות היא שאי אפשר לסגור שני מיליון פלסטינים בגטו ועוד לבקש מהם עודף. אנחנו לא תומכים באף רצח של אף יהודי, אך זה לא צומח על אדמה ריקה, זו תוצאה של משהו. נשקול לפנות לראשי חמאס בבקשה לשחרר את החטופים, צריך להיכנס לזה".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום