ארדואן על נתניהו: "פסיכופת, ערפד שניזון מדם"

נשיא טורקיה ארדואן תקף בחריפות את ראש הממשלה נתניהו ואמר כי הוא פסיכופת. ארדואן קרא לעולם המוסלמי להתאחד נגד ישראל: "ישראל היא איום על האנושות כולה"

שלו שינברג | מדיני 29.5.2024 | 15:45

ארדואן נואם בפסגה | צילום: דוברות נשיא טורקיה

נשיא טורקיה רג'פ טאיפ ארדואן קרא בנאום שנשא היום (רביעי) ל"עולם האסלאמי" לנקוט בפעולה מאוחדת בעקבות התקיפות הישראליות האחרונות בעזה. "יש לי כמה מילים לומר לעולם האסלאמי: למה אתם מחכים כדי לקבל החלטה משותפת?", אמר ארדואן למחוקקים ממפלגתו והוסיף כי "ישראל היא לא רק איום על עזה אלא על האנושות כולה".

ארדואן הוסיף בנוגע לראש הממשלה נתניהו: "קהילה גלובלית צופה בשידור חי בברבריות של נתניהו, החולה בנפשו. פסיכופת, ערפד שניזון מדם".

לאחרונה חשף ארדואן כי יותר מ-1,000 מחבלי חמאס מקבלים טיפול רפואי בבתי חולים ברחבי טורקיה, וחזר על עמדתו כי חמאס הוא "תנועת התנגדות" ולא ארגון רצחני טרוריסטי.

לפני כשבועיים, ברקע הודעת נשיא טורקיה רג׳יפ טאיפ ארדואן על עצירת הייצוא הטורקי לישראל, הודיע שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ על העלאת המכסים על הייבוא מטורקיה לגובה 100% מכס. 

על פי החלטת שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳, יבוטלו כל שיעורי המכס המופחתים החלים על סחורה המיובאת מטורקיה לישראל לפי הסכם לכינון אזור סחר חופשי בין מדינת ישראל לבין הרפובליקה של טורקיה.

 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום