הג'יהאד האסלאמי פרסם סרטון של חטוף

הג'יהאד האסלאמי פרסם תיעוד קצר של החטוף אלכסנדר (סשה) טרופנוב, בו הוא אומר: "אזרחי ישראל, בימים הקרובים תשמעו ממני את מה שקרה לי ולשאר האסירים פה בעזה"

שלו שינברג | חרבות ברזל 28.5.2024 | 19:10

אלכסנדר (סשה) טרופנוב | צילום: באדיבות המשפחה

אחרי 235 ימים בשבי, הגי'האד האסלאמי פרסם אות חיים של החטוף אלכסנדר (סשה) טרופנוב. בסרטון אומר טרופנוב: "אזרחי ישראל תהיו סבלניים, בימים הקרובים תשמעו ממני את מה שקרה לי ולשאר האסירים פה בעזה".

אימו ילנה אמרה בריאיון לאחר שחרורה במסגרת עסקת החטופים, כי "אני מבינה שיש ויכוח על המחיר, אני מבינה שאי אפשר בכל מחיר - אבל לדעתי צריך לעשות הרבה יותר, זה צריך להיות בסדר העדיפויות של הלאומי. הבן שלי הוא לא רק הבן שלי, הבנים והבנות זה של כולם, של כל עם ישראל".

 

המסר של החטוף צילום: רשתות ערביות

מטעם מטה המשפחות להחזרת החטופים נמסר: "משפחת טרופנוב מאשרת שימוש ופרסום הסרטון ששוחרר היום על ידי הג'יאהד האיסלאמי, לאחר 235 ימים בשבי, בו נצפה אלכס טרופנוב. נא להשתמש רק בגרסה המצורפת להודעה זו, שכוללת את צילומו של אלכס בלבד".

עוד נמסר: "אות החיים מאלכס טרופנוב היא הוכחה נוספת וברורה לכך שממשלת ישראל צריכה לתת מנדט משמעותי לצוות המו״מ, שיוכל להוביל לעסקה  להחזרת כל החטופים, החיים לשיקום והנרצחים לקבורה".

לפני כשבוע הוריהן של חמש התצפיתניות שנחטפו מבסיס נחל עוז, ועדיין נמצאות בשבי חמאס, החליטו לשחרר לציבור ולתקשורת את סרטון החטיפה של הבנות, כפי שתועד ממצלמות הגוף של מחבלי חמאס ב-7/10. 

הסרטון, שאורכו 03:10 דקות, נערך וצונזר, והוא אינו כולל חלקים קשים לצפייה, הכוללים את הנרצחים הרבים בבסיס נחל עוז, את הנרצחים בתוך המיגונית ממנה נחטפו התצפיתניות, וקטעי אלימות רבים.

 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום