יאיר גולן נבחר לראשות מפלגת העבודה עם יותר מ-95% מהקולות

ח"כ לשעבר יאיר גולן ניצח בפריימריז במפלגת העבודה ונבחר ליו"ר המפלגה, לאחר שזכה ברוב גורף של כ-95.15% מהקולות. לפיד: "ישראל זקוקה לנציגי ציבור פטריוטים, אוהבי הארץ כמו גולן. יש לנו עבודה רבה למען המדינה"

שלו שינברג | פוליטי 28.5.2024 | 19:53

יאיר גולן | צילום: תומר נויברג, פלאש 90

ח"כ לשעבר יאיר גולן ניצח בפריימריז במפלגת העבודה ונבחר ליו"ר המפלגה, לאחר שזכה ברוב מוחץ של כ-95.15% מהקולות.

מול גולן התמודדו איש העסקים אבי שקד שזכה ל-1.89%, עזי נגר שקיבל 0.77%, ואיתי לשם שסיים עם 1.76%. גולן יחליף בתפקיד את יו"ר מפלגת העבודה המכהנת מרב מיכאלי. 

יו"ר 'יש עתיד' ח"כ יאיר לפיד הגיב לנצחונו ומסר: "מברך את האלוף במילואים יאיר גולן על הניצחון במירוץ ליו"ר מפלגת העבודה. ישראל זקוקה לנציגי ציבור פטריוטים, אוהבי הארץ כמו גולן. יש לנו עבודה רבה למען המדינה. מאחל הצלחה לגולן ולמפלגת העבודה". 

אלוף במיל' גולן, שהתמודד בעבר גם על ראשות מפלגת מרצ, קרא לא מזמן לאיחוד מפלגות השמאל למפלגה אחת שתרוץ בבחירות הבאות: "אנחנו חייבים לאחד את כולם". 

גולן אמר: "עבודה, מרצ, ארגוני המחאה, מאוכזבי מפלגות אחרות. להביא את כולם לבית פוליטי ליברלי שמבין שהעתיד של ישראל כחברה פלורליסטית זקוק לבסיס של מדינה וחברה מתוקנות. בנינו מדינה לתפארת, אך היום אלמנטים מושחתים מאיימים עליה. אנחנו צריכים לבנות מפלגת שלטון, והיא לא יכולה להיות מפלגת נישה או מפלגה קטנה. לכן איחוד המחנה הוא חיוני בהיבט המספרי והמנטלי - אסור שהמנטליות שלנו תהיה אקסקלוסיבית".

 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום