ניקי היילי ביקרה בגבול הצפון וחתמה על פגזים

המועמדת לנשיאות ארה"ב לשעבר, והשגרירה לשעבר באו"ם ניקי היילי סיירה בגבול הצפון יחד עם ח"כ דני דנון. היילי אמרה: "ישראל נלחמת באויבים של ארה"ב. אתם חייבים לנצח את המלחמה הזאת"

שלו שינברג | מדיני 28.5.2024 | 19:30

הכיתוב של היילי "תגמרו אותם" | צילום: באדיבות המצלם

במסגרת ביקורה בישראל, שגרירת ארה"ב באו"ם לשעבר ניקי היילי, קיימה היום סיור בגבול הצפון יחד עם ח"כ דני דנון. השניים נפגשו עם הש'ייח מוופאק טריף ונכבדי העדה הדרוזית. לאחר מכן נסעו השניים לביקור בראש הנקרה וקבלו תדרוך בטחוני מתת אלוף במיל', יובל בזק. 

במהלך הסיור בקרו דנון והיילי במוצב צה"ל ונפגשו עם חיילים המשרתים בגבול הצפון. שם חתמו על פגזים. הסיור הסתיים בביקור בקיבוץ כברי שם נפגשו עם תושבי הקיבוץ ושמעו מהם על המצב הבלתי נסבל בו חיים תושבי הצפון בתקופה זו.

שגרירת ארה"ב באו"ם לשעבר, ניקי היילי: "הייתי פה ב-2017 יחד עם חברי, דני דנון והזהרתי מפני ההתעצמות של חיזבאללה. אני רוצה לומר באופן הכי ברור: אמריקה עומדת לצד ישראל. ישראל נלחמת היום באוייבים של ארה"ב. אל תפסיקו עד שתנצחו".

שגריר ישראל באו"ם לשעבר, ח"כ דני דנון: "המצב בצפון בלתי נסבל ולא יכול להימשך. ישראל חייבת לקחת את היוזמה ולשנות את המשוואה, תושבי צור וצידון יתפנו מבתיהם ותושבי הצפון יחזרו לבתיהם".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום