רכב יוקרתי לילדים בשילוב חברת חייטים?

את המכונית הקטנה והיוקרתית הזאת, אשר מונעת על ידי פדלים, ניתן להזמין כמעט בכל צבע שרוצים ואת הפנים ניתן להזמין בצבעים ובמפרטים שלפיהם הולנד אנד שרי תופרים את החליפות ללקוחותיהם

רוני נאק | רכב ותחבורה 28.5.2024 | 09:46

מכונית צעצוע הולנד אנד שרי איקס | צילום: הולנד אנד שרי

מכירים את החבר הזה שמפנק את הילדים שלו יותר מידי? אתם קונים לילד חולצה, הוא קונה חליפה. אתם קונים לילד ממתק, הוא קונה גלידריה. עכשיו לחבר הזה יש משהו חדש לקנות לילד: מכונית צעצוע, אבל כזו שהיא ממש לא צעצוע. כזו שמיועדת רק לילדים של מי שיכולים להרשות לעצמם ויכולים לשלם.

המכונית הזאת היא מכונית שמיוצרת על ידי חברה בריטית ששמה הוא "אוסטין פדל קאר", אבל הפעם החברה הבריטית החליטה לשתף פעולה עם חברה של חייטים בריטים שנקראת "הולנד אנד שרי" שפועלת בלונדון מאז שנת 1836. יצרנית מכוניות הצעצוע נתנה את הרכב - ויצרנית החליפות נתנה את כל פריטי הפנים כולל מושב מרופד בבד רך במיוחד בתפירה ידנית, אפילו דיפון מיוחד לבלם היד.

מכונית צעצוע הולנד אנד שרי איקס | צילום: הולנד אנד שרי

את המכונית הקטנה והיוקרתית הזאת, שבתכלס מונעת על ידי פדלים, ניתן להזמין כמעט בכל צבע שרוצים ואת הפנים ניתן להזמין בצבעים ובמפרטים שלפיהם הולנד אנד שרי תופרים את החליפות ללקוחותיהם.

ומכיוון שמדובר במכונית לבעלי אמצעים אז יש לה גם מפרט טכני עשיר, בדיוק כמו של מכונית נוסעים יוקרתית. המפרט כולל מרכב אלומיניום בעבודת יד, גלגלי אלומיניום, מערכת הגה ממש כמו של מכונית נוסעים, תא מנוע עם פתיחה, פנסים שעובדים וגם גלגל הגה עשוי עץ בעבודת יד. והמחיר? תגידו לחבר שזה יקר, אבל ממש יקר. עובדה שצריך להירשם לאתר של היצרנית מראש ולהיכנס לרשימת המתנה כי המחיר חשאי.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום