טקס בהשתתפות יהודים לזכרו של הנשיא ראיסי

משרד התרבות האיראני קיים טקס לזכרו של הנשיא ראיסי, שנהרג עם שר החוץ ובכירים נוספים בהתרסקות מסוק בשבוע שעבר, לאחר ביקור באזרבייג'ן. בטקס השתתפו יהודים מהקהילה היהודית באיראן

יענקי פרבר | חדשות בעולם 28.5.2024 | 09:58

חכם חמאמי בטקס | צילום: באדיבות המצלם

אתמול נערך בטהראן טקס לזכרו של נשיא איראן אברהים ראיסי בהשתתפות אנשי רוח, תרבות, אומנות ותקשורת, בנוכחות מוחמד האשמי, סגן שר התרבות ובכירים רבים נוספים. בטקס השתתפו מיעוטים כמו, נוצרים ויהודים, כולל חכם יונס חמאמי לאלה זאר, מראשי הקהילה היהודית באיראן.

בנאום בטקס אמר איש התרבות דריוש ארג'מנד: "הנשיא שלנו היה איש גדול, והצבענו לו באהבה. הלוואי שהרגליו, שיטתו והתנהגותו יהיו במי שינהל את ענייני המדינה. תלמדו מהאיש הזה איך הוא היה עם העם, ומסר את נפשו למען המדינה עד יומו האחרון".

בשנה שעברה נפגש נשיא איראן איברהים ראיסי במפגש של אנשי דת עם ראשי קהילות יהודיות. הפגישה התאפיינה בנושא המהפכה האסלאמית והישגיה לכל הדתות.

הנשיא התייחס אז לישראל: "אלה המדכאים את האנשים המדוכאים בפלסטין בשם היהודים, אין להם שום קשר לדת היהודית ולחסידיו של הנביא משה כיום, למי שמדכא אנשים בכל חלק של העולם בשם הנצרות אין שום קשר לנצרות, כי כל הנביאים שנאו דיכוי".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום