תיעוד | השוטרים בציון הרשב"י המתינו בסבלנות לסיום התפילה

בתיעוד בלעדי שהגיע הבוקר ל'בחדרי חרדים' נראים כיצד ממתינים השוטרים בסבלנות עד לסיום תפילת שחרית בנץ החמה - ל''ג בעומר על ציונו של הרשב"י | עם סיום התפילה החלו השוטרים להשתמש בכח כלפי אותם מתפללים שהתעקשו להישאר בציון

חני לוין | חדשות בארץ 26.5.2024 | 08:29

השוטרים מבקשים מהמתפללים להתפנות | צילום: בחדרי חרדים

הבוקר (ראשון) במהלך תפילת שחרית בנץ החמה בציון הרשב"י בל''ג בעומר, התמלא הציון במתפללים רבים שהצליחו להסתנן ולהיכנס אל הציון דרך ההרים סביב.

במהלך התפילה הבחינו השוטרים כי הציון התמלא במספר גדול של מתפללים וביקשו מהם להתפנות, השוהים בציון שהיו במהלך תפילת שחרית סימנו לשוטרים כי הם באמצע התפילה וביקשו שימתינו לסיומה ולא יפריעו ליתר המתפללים.

 

השוטרים ממתינים לסיום התפילה צילום: בחדרי חרדים

השוטרים נענו לבקשה והמתינו במשך כ-20 דקות עד לסיום התפילה, עם זאת ברגע שנסתיימה התפילה מיד לאחר עלינו לשבח החלו השוטרים לפנות את המתפללים ששהו בציון.

אזרח שהתפלל הבוקר בציון הקדוש מספר ל'בחדרי חרדים': "השוטרים ראויים לשבח, הם נהגו בכבוד רב כלפי המתפללים והמתינו בסבלנות במשך יותר מ20 דקות. אלא שהיו כאלו קיצוניים שלא הסתפקו בתפילת שחרית בציון והתעמתו עם השוטרים דבר שהביא צעקות ודחיפות, השוטרים קראו בלית ברירה לתגבורת ופינו את כל המתפללים אל הרחבה שמחוץ לציון"

 

פינוי המתפללים מציון הרשב''י צילום: בחדרי חרדים

 

פינוי המתפללים מציון הרשב''י צילום: בחדרי חרדים

 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום