תוקף האב השכול שנעצר: "אני פגוע טראומה מגיל 13 אחרי פיגוע תופת"

הרשתות החברתיות סערו בימים האחרונים בעקבות תיעוד בו נראה אב וסב שכול שרוע על הרצפה מוכה, נבעט ומדמם. העצור מסר גרסה תמוהה בבית המשפט

קובי עוזיאלי | חדשות בארץ 21.5.2024 | 23:08

קרבן התקיפה גדי קדם | צילום: פלאש 90

שלושה ימים אחרי המקרה שהסעיר את הרשת, בית המשפט המחוזי בתל אביב קיבל היום (שלישי) את ערעור המשטרה, וקבע כי אורי הרוש, החשוד בתקיפתו של האב והסב השכול גדי קדם בהפגנה ברחוב קפלן בתל אביב במוצאי השבת יישאר במעצר יומיים נוספים, כלומר עד מחר. 

כתב המשפט של 'חדשות 13', אביעד גליקמן, פרסם ציטוטים שמסר הרוש בגרסתו בבית המשפט: "אני פגוע טראומה מגיל 13 אחרי פיגוע תופת... ראיתי אדם גדול קופץ את הגדר ומכה חברים. ניסיתי בתמימות להפריד, באותו רגע לא היו שם שוטרים, ניסינו להפריד, הרגל שלי עלתה... לאחר החשיפה ידעתי מי זה". 

עוד הוסיף הרוש ואמר: "אני כואב את כאבו, מדובר בגדי פלד (כמובן שמדובר בגדי קדם)... אני נגד אלימות וכשפתחתי מצלמה ראיתי את האדם שאני משתתף בצערו, בכיתי, אנחנו גם שכולים ואני כואב את כאבו ונגד אלימות...לגבי הרגל בתמימות הרגל עלתה ואני מצר על זה. מאשימים אותי בעלילות שווא."

ב'חדשות 13' פורסם כי נעצר חשוד נוסף במעורבות בתקיפתו של גדי קדם שפונה מהזירה מדמם בראשו וטופל בבית החולים.

בתו תמר קדם-סימן טוב, בעלה יונתן, שתי בנותיהם בנות ה-5.5 שחר וארבל ובנם בן השנתיים עומר נרצחו בקיבוץ ניר עוז בחג שמחת תורה. ה' יקום דמם ויהי זכרם ברוך.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום