ברקת תוקף: "נתניהו - שמאל שמחופש לימין"

השר ניר ברקת תקף בפגישה עם דרוזים בצפון את ראש הממשלה נתניהו ואמר: "נסראללה מריח את החולשה  של ביבי וגלנט, הם שמאל שמחופש לימין"

שלו שינברג | פוליטי 21.5.2024 | 19:36

חילופי אש בין צה"ל לחיזבאללה | צילום: אייל מרגולין, פלאש 90

שר הכלכלה ניר ברקת תקף את ראש הממשלה בנימין נתניהו ואת שר הביטחון יואב גלנט בפגישה עם דרוזים בצפון. לפי דיווח "חדשות 12" ברקת אמר כי "נסראללה מריח את החולשה של נתניהו וגלנט, הם פחדנים".

תושבים שנפגשו עם ברקת אמרו: "הממשלה מפחדת מנסראללה. במקום להיות חזקים ואכזריים הם רק סופגים ולא נותנים לחיילים שלנו להגיב. הם מבינים רק כוח".

ברקת השיב להם: "בצער אני אומר שנתניהו וגלנט פחדנים. נסראללה מריח את החולשה של נתניהו וגלנט. הם שמאל שמחופש לימין". מלשכת ברקת נמסר: "לא מתייחסים לתוכן פגישות סגורות".

שר הכלכלה והתעשייה ניר ברקת מסר מוקדם יותר:  "כפי שהתחייבתי לאחיי הדרוזים ולשייח׳ מואפק טריף, הגעתי היום לעוספיא לפגישה עם המנהיגות של העדה הדרוזית יחד עם ראש המועצה עוספיא, מוניב סאבא והצוות הבכיר במשרד הכלכלה והתעשייה. העדה הדרוזית הוציאה מתוכה את טובי הבנים והבנות של מדינת ישראל ומשלמת במלחמה הזאת מחיר דמים כבד למען הגנת המולדת". 

"עלינו לדאוג לאחים הדרוזים שלנו לא רק בשעת מלחמה אלא גם בשגרה. לכן אני עמל על בניית תוכנית ארוכת טווח לתעשייה והתעסוקה בעדה הדרוזית שתניב צמיחה ושגשוג ומתחייב לפעול למען הדרוזים כפי שמגיע להם!", הוסיף.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום