מבזקים +
תל אביב 25°c
באר שבע 25°c
חיפה 24°c
ירושלים 22°c
בית שמש 25°c
בני ברק 34°c
אשדוד 25°c
ג' תשרי התשפ"ה | 05.10.2024
תל אביב 25°c
באר שבע 25°c
חיפה 24°c
ירושלים 22°c
בית שמש 25°c
בני ברק 34°c
אשדוד 25°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

ראש עיריית טבריה חתם על צו לסגירת מתחם קבר רבי עקיבא

ראש עיריית טבריה יוסי נבעה חתם על צו לסגירת מתחם קבר רבי עקיבא. למרות הודעה העירייה, בתיעוד שהגיע לידי 'בחדרי חרדים' נצפו כלים הנדסיים של עיריית טבריה כשהם מכשירים מתחמי חנייה באזור

ראש עיריית טבריה חתם על צו לסגירת מתחם קבר רבי עקיבא
בנין עיריית טבריה צילום: דוד כהן, פלאש 90

ראש עיריית טבריה יוסי נבעה חתם לפני שעה קלה (שלישי) על צו לסגירת מתחם קבר רבי עקיבא, לרבות דרכי הגישה אליו, החל מהשבת הקרובה בשעה 17:00 ועד ליום שני שאחרי ל"ג בעומר בשעה 05:00.

על פי הצו עליו חתם ראש העיר מתוקף סמכותו: המקום ודרכי הגישה אליו יהיו סגורים לכניסת קהל.

בעירייה ציינו כי "בעקבות כוונת גורמים שונים לקיים במתחם רבי עקיבא הילולה רבת משתתפים מבלי שניתן לכך רישיון כחוק ומתוך חשש לפגיעה בבטיחות ובשלום הציבור, גם לאור מפגעי בטיחות חמורים הקיימים במקום, הוחלט בתיאום עם משטרת טבריה על הוצאת צו שימנע את קיום ההתקהלות הלא חוקית".

למרות הודעה העירייה, בתיעוד שהגיע לידי 'בחדרי חרדים' נצפו כלים הנדסיים של עיריית טבריה כשהם מכשירים מתחמי חנייה באזור מתחם הקבר. בעירייה טוענים כי מדובר בעבודות שגרתיות שנעשות כל תקופה.

העבודות סמוך לקבר רבי עקיבא | צילום: באדיבות המצלם

נזכיר כי בשבוע שעבר הצדיק רבי דב קוק פרסם מכתב בשל שמועות שהופצו על כוונתו, לכאורה, לקיים הדלקה בל"ג בעומר בקבר רבי עקיבא.

הצדיק כותב במכתבו כי "בודאי שלא אבוא לשם בזמן כזה שאין בו ישוב הדעת של תפילה" ובמקום הדלקה ונסיעות מציע הצדיק לשבת וללמוד כל היום כי ל"ג בעומר הוא זמן של גל עיני ואביטה נפלאות מתורתך".

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום