טיפשים בכבישים: שבוע של פסולים

תושב טייבה בן 28 נתפס כשהוא נוהג בזמן פסילה. נהג בן 22 תושב תל שבע נתפס בכביש 40 נוהג בפסילה, כשגם במג'דל שמס נתפס צעיר נוהג בפסילה

רוני נאק | רכב ותחבורה 19.5.2024 | 10:34

רכב מוחרם מאירועי השבוע שעבר | צילום: דוברות המשטרה

למה העבריינים לא לומדים? האמת היא שאין לנו תשובות, גם אנחנו לא יודעים כיצד ומדוע עברייני התנועה תמיד מבצעים את אותן עבירות. תודה לאל אין עבירות חדשות שצריך להמציא, אבל לפחות הינו מצפים שהעבריינים ילמדו מתישהו שהפשע לא משתלם, שהחרמות המכוניות לא נעימות לאף אחד ושאולי הגיע הזמן לנהוג קצת באחריות. אבל מכיוון שהם לא מבינים, הנה מקבץ חדש של השטויות שהתרחשו בשבוע שעבר בכבישי ישראל, קבלו את מצעד טיפשים בכבישים.

במקום הראשון והמכובד נמצא תושב טייבה בן 28 שנתפס כשהוא נוהג בזמן פסילה. שוטרי היחידה לרכב היו עסוקים בפעילות אכיפה בכביש 6 סמוך למחלף עירון כשקלטו את רכבו של הצעיר ועצרו אותו לבדיקה. בבדיקה הם גילו שהוא פסול נהיגה על ידי בית משפט והרכב הושבת לחודש. הנהג נחקר וזומן לשיפוט מהיר.

הינו שמחים לספר לכם שבזה מסתכמים הסיפורים על נהגים פסולים ושהכל בסדר, אבל אתם יודעים שיש לנו עוד סיפורים בשבילכם: בשבוע שעבר נהג בן 22 תושב תל שבע נתפס בכביש 40 על ידי שוטרי משטרת התנועה הארצית סמוך לצומת גורל. בדיקה גילתה שהוא פסול לנהיגה על ידי בית המשפט, אז הנהג נעצר ונחקר ונשלח למעצר בית. הרכב שלו הושבת לחודש.

זהו? לא, מה פתאום, גם בצפון יש לנו פסולים. בשבוע שעבר אגף התנועה ביצע פעילות במג'דל שמס ושם הם פגשו נהג תושב המקום שנהג, ניחשתם נכון, בפסילה על ידי בית משפט. הנהג נחקר וזומן לשיפוט מהיר. הרכב שלו ינוח כפסל סביבתי במשך חודש במשטרה.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום