מסוקי קרב עם כטב"מים: אחרי השיגורים לאזור נהריה - ישראל חיסלה בכיר בחיזבאללה

כלי תקשורת בלבנון מדווחים על תקיפות אוויריות ישראליות דרומית לצידון. התקיפות מגיעות לאחר שהבוקר שוגרו מספר מל"טים מלבנון בגליל המערבי | לפי הערוץ הסעודי "אל-חדת", ההרוג הוא חוסיין מהדי, בכיר בארגון הטרור

ישראל לפקוביץ | חרבות ברזל 17.5.2024 | 10:53

זירת התקיפה | צילום: צילום מסך

כלי תקשורת בלבנון מדווחים על תקיפה אווירית ישראלית סמוך לעיירת החוף נג'אריה, דרומית לצידון. ברשתות החברתיות פורסמו תיעודים מהאזור ועשן נראה עולה.

 

עשן עולה מאזור התקיפה צילום: רשתות חברתיות

התקיפות מגיעות לאחר שהבוקר שוגרו מספר מל"טים מלבנון לגליל המערבי כולל ליד נהריה. ערוץ "אל מנאר" הלבנוני דיווח על תקיפה משולבת של מטוסי קרב וכטב"מים, לפי הדיווח, התקיפה בוצעה 30 ק"מ צפונית לראש הנקרה.

ערוץ אל-ערביה דיווח כי התקיפה שבוצעה בעיירה א-נג'אריה באזור החוף שבדרום לבנון כוונה לעבר רכב, וכי יש הרוג לחיזבאללה. לפי הערוץ הסעודי "אל-חדת", ההרוג הוא חוסיין מהדי, בכיר בארגון הטרור.

כזכור לפנות בוקר נשמעו הדי פיצוצים בסביבת נהריה. אזעקות הופעלו בנהריה, בן עמי, שבי ציון, גשר הזיו, עברון, סער, שלומי, מצובה, בצת, אזור תעשייה אכזיב מילואות, לימן, ראש הנקרה, עבדון, נווה זיו ומנות.

כטב"ם ששיגרו מחבלים לפנות בוקר מלבנון לאצבע הגליל יורט. כטב"ם נוסף חדר לגליל המערבי. לאזור מרגליות שיגרו מחבלים שלוש רקטות, לא דווח על נפגעים.

בחיזבאללה קיבלו אחריות על שיגור הכטב"מים בשעות המוקדמות של הבוקר לעבר בסיס צבאי בגעתון בתגובה לחיסול שני פעילי הארגון בקאנא בדרום לבנון אתמול

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום