נתניהו: "הקרב ברפיח הוא קריטי שמכריע הרבה דברים במערכה"

ראש הממשלה נתניהו בשיחה עם לוחמים, לאחר סקירה אווירית על פעילות הכוחות במרחב רפיח: "הקרב ברפיח הוא קריטי. הוא קרב שמכריע הרבה דברים במערכה הזאת" | תיעוד

אברהם פריינד | חרבות ברזל 16.5.2024 | 20:30

ראש הממשלה נתניהו בסיור האווירי | צילום: מעיין טואף /לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים היום (חמישי) סיור אווירי על רצועת עזה, עם סגן הרמטכ"ל האלוף אמיר ברעם ומפקד אוגדה 162 תא"ל איציק כהן.

במהלך הטיסה קיבל רה"מ נתניהו סקירה אווירית על הפעילות ברצועת עזה, תוך מיקוד והעמקה בעשייה המבצעית של אוגדה 162 במרחב רפיח ממפקד האוגדה.

לאחר מכן ביקרו רה"מ נתניהו וסגן הרמטכ"ל בגדוד 55 של תותחנים בבסיס בני נצרים, שם קיבלו סקירה מבצעית ממג"ד 55 סא"ל מור גורביץ על פעילות הגדוד מתחילת המלחמה והעשייה בעת האחרונה במרחב רפיח. כמו כן, נפגש רה"מ נתניהו עם מפקדי, לוחמי ולוחמות הגדוד ושמע מהם על הפעילות המבצעית בגזרה הדרומית. 

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר ללוחמים: "אנחנו פה ביום קשה, יום בו אנחנו מתבשרים על חמישה מהלוחמים שלנו שנפלו. זה לא ירפה את רוח הלחימה שלנו.

אתם דור הניצחון. אתם נלחמים בצורה נפלאה, עם הקרבה ועם המשכיות גדולה של חודשים ארוכים. עם ישראל גאה בכם, אני גאה בכם. אנחנו ממשיכים עד הניצחון".

נתניהו הוסיף: "הקרב ברפיח הוא קריטי. זה לא רק שארית הגדודים שלהם, זה גם צינורות החמצן שלהם אחורה למילוט ולהספקה. הקרב הזה, שאתם חלק אינטגרלי ממנו, הוא קרב שמכריע הרבה דברים במערכה הזאת.

אני חוזר ואומר: אנחנו בקרב קריטי עכשיו. הפעולה שלכם מסייעת לסיים אותו. הסיום שלו מקדם אותנו מרחק עצום להכרעת האויב.

אני רוצה פשוט לברך אתכם ולהודות לכם בשם אזרחי ישראל ועם ישראל על מה שאתם עושים. אני יודע שאתם אוכלים הרבה אבק, אבל אתם עושים דבר גדול. תודה לכם!", כך נתניהו.

 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום