מבזקים +
תל אביב 24°c
באר שבע 21°c
חיפה 25°c
ירושלים 24°c
בית שמש 24°c
בני ברק 32°c
אשדוד 24°c
כ"ה אלול התשפ"ד | 28.09.2024
תל אביב 24°c
באר שבע 21°c
חיפה 25°c
ירושלים 24°c
בית שמש 24°c
בני ברק 32°c
אשדוד 24°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

החברים מספרים על החובש שנרצח: "מתחיל ונגמר בצחוק"

חובש רפואת חירום ונהג האמבולנס המיתולוגי של מד"א בקיבוץ ניר יצחק, ליאור רודאיף ז"ל, נפל ב-7.10 וגופתו נחטפה: "היה אדם מלא שמחת חיים, איש של נתינה שרבים חבים לו את חייהם"  

החברים מספרים על החובש שנרצח: "מתחיל ונגמר בצחוק"
באדיבות המשפחה צילום: ליאור רודאיף

בשבוע שעבר נודע למשפחתו של ליאור רודאיף ז"ל, חובש רפואת חירום, נהג אמבולנס מתנדב מד"א ותושב ניר יצחק על נפילתו ב-7.10 וחטיפת גופתו.

ליאור ז"ל החל את דרכו במד"א לפני למעלה מ-20 שנה. חבריו מספרים שהיה מתנדב מסור, עם נכונות יוצאת דופן לעבוד, ורצון ענק להציל חיים. ליאור הפעיל אמבולנס יישובי והעניק מענה רפואי לתושבי הקיבוץ ויישובי הסביבה.

"הוא היה אדם שכולנו מאוד אהבנו להיות בסביבתו", סיפר רונן גריזק, אחראי המתנדבים של מרחב נגב במד"א וחברו של ליאור ז"ל. "תמיד עם חיוך, תמיד עוזר – זה משהו שאפיין אותו. הוא היה איש מאוד מאוד מיוחד וכולנו עצובים מאוד מהבשורה הזו".

עופר לוי, חובש ונהג ניידת טיפול נמרץ במד"א וחברו של ליאור ז"ל הוסיף: "תמיד כשהייתי צריך את העזרה שלו – הוא היה שם, תמיד אומר כן. קיבלנו מאוד קשה את הבשורה על חטיפתו ועל הירצחו. זו בשורה שלא קל לקבל, אצלו כל דבר היה מתחיל ונגמר בצחוק, הוא היה אדם מלא שמחת חיים, בכל פעם שנכנס לתחנה כולם התחילו לצחוק. אנחנו מתגעגעים ונתגעגע אליו מאוד".

זוהר חוברה, חובש בכיר ונהג אמבולנס וחברו של ליאור ז"ל: "היינו חברים קרוב ל-40 שנה. הוא היה אדם עם לב רחב, שתמיד אפשר לבקש ממנו עזרה. אף פעם לא התפשר על המקצועיות שלו, עשה הכל על הצד הטוב ביותר. הוא זכה באמון האנשים ביישוב שלו ככונן יישובי, תמיד עשה מעבר, תמיד רצה לדעת איך אפשר יותר לתרום. אני אתגעגע אליו מאוד".

 

 

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום