מבזקים +
תל אביב 26°c
באר שבע 30°c
חיפה 24°c
ירושלים 27°c
בית שמש 29°c
בני ברק 30°c
אשדוד 27°c
י' תשרי התשפ"ה | 12.10.2024
תל אביב 26°c
באר שבע 30°c
חיפה 24°c
ירושלים 27°c
בית שמש 29°c
בני ברק 30°c
אשדוד 27°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

תחנת מעבר בלתי חוקית: הוחרמו כלי רכב בפשיטה

המשטרה הירוקה וכוחות נוספים פשטו על תחנת מעבר בלתי חוקית בסמוך לקריית אתא | מגרסה ועוד 5 כלים ששימשו את החשודים במקום נתפסו ו-6 בעלי תפקידים עוכבו להמשך חקירה תחת אזהרה

תחנת מעבר בלתי חוקית: הוחרמו כלי רכב בפשיטה
החרמת כלי רכב צילום: המשטרה הירוקה במשרד להגנת הסביבה

בתום פעילות סמויה, פשטו בימים האחרונים כוחות רבים משותפים על מתחם תחנת מעבר בלתי חוקית לפסולת בסמוך לקריית אתא. 

התחנה שהופעלה ללא רישיון עסק ובעליה, חשודים כמי שהשליכו עשרות טונות של פסולת פלסטיק, ניילון, פסולת גושית, קרטון, פסולת ביתית יבשה, ריהוט, וגזם ובשטחים הפתוחים הסמוכים וביערות קק"ל. על פי החשדות, השלכות אלו גרמו למפגעים סביבתיים חמורים הניכרים לעין. 

כלי הרכב | צילום: המשטרה הירוקה במשרד להגנת הסביבה

עוד איתרו הכוחות במקום ביום חמישי שעבר, כי בצידו הצפון מערבי של האתר הוקמה סככה שבפתחה מונחות קוביות אשר מיועדות לשינוע חומרים מסוכנים, תשטיפים או נוזלים אשר על פי החשד גרמו לזיהום מי נגר וזיהום מקורות המים כתוצאה מהזרמת התשטיפים של חומרים אלו. 

בתום הפעילות נתפסו על ידי הכוחות מגרסה ועוד 5 כלי ציוד מכני כבד: באגר, מיני באגר, שופל גלגלים ומשאית אשר הועברו למגרש ייעודי בחיפה. כמו כן 6 בעלי תפקידים באתר עוכבו להמשך חקירה תחת אזהרה על ידי משטרת ישראל. 

כלי הרכב | צילום: המשטרה הירוקה במשרד להגנת הסביבה

עבד מחאמיד, מנהל המשטרה הירוקה במשרד להגנת הסביבה אמר: "הפעלת תחנת מעבר שלא כחוק והשלכת פסולת בשטחים הפתוחים וביערות, מהוות מפגע סביבתי משמעותי ומקור פוטנציאלי לפריצת שריפות. המשטרה הירוקה במשרד להגנת הסביבה תמשיך לפעול בשיתוף כל הגורמים הרלוונטיים למיגור עבריינות סביבתית בנושאים אלו ולמיצוי הדין עם כלל הגורמים המעורבים במקרה".

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום