מאות מתפללים קיבלו סיוע מאיחוד הצלה בקערעסטיר

רבבות מכל רחבי העולם הגיעו לעיירה בודרוגקרסטיר (Bodrogkeresztúr) שבהונגריה לרגל יומא דהילולא (ג' אייר) של רבי ישעיה מקרעסטיר. במרפאת איחוד הצלה שהוקמה במקום בסיוע של הכנסת אורחים רבי ישעי'לעס הויז הוענק סיוע רפואי ומתן תרופות לכ-300 מתפללים שנזקקו לסיוע. חלקם פונו לבתי חולים מקומיים בהונגריה

שלוימי גוטמן | שיווק ופרסום | תוכן שיווקי 16.5.2024 | 12:41

מתנדבי איחוד הצלה בקרעסטירר | צילום: איחוד הצלה

במהלך מבצע האבטחה הגיע שר הבריאות אוריאל בוסו למרפאת איחוד הצלה ונפגש עם לייזר היימן סמנכ"ל המתנדבים והתפעול של איחוד הצלה ועם חברי המשלחת ששיתפו את השר בפעילות הצלת החיים של איחוד הצלה לאבטחת שלומם של משתתפי ההילולא שנוהרים למקום כמידי שנה מישראל, ארה"ב, לונדון ואירופה.

לייזר היימן סמנכ"ל מתנדבים ותפעול באיחוד הצלה מסר: "משלחת מיוחדת של חובשים ופרמדיקים מאיחוד הצלה שהגיעו מישראל ומאומן שבאוקראינה פעלו למתן מענה רפואי ולאבטחת שלומם של אלפי המתפללים בשיתוף פעולה עם מתנדבי 'חברה הצלה באדראג-קערעסטיר' מארה"ב. איחוד הצלה עומד הכן להגיש סיוע לכל נזקק בארץ ובעולם".

יוסף זגורי מנהל אבטחות אירועים ופרויקטים באיחוד הצלה סיכם: "מדובר במקרים של חתכים ופציעות, אלרגיה, כאבי גרון, כאבים בחזה, כאבי ראש, חבלות בגפיים, כוויות, חולשה, ומקרים רפואיים נוספים. צוותי הרפואה של איחוד הצלה שפעלו במשמרות סביב השעון העניקו סיוע רפואי ראשוני ובעת הצורך הפנו את המטופלים למרפאה שהוקמה בסמוך לציון הקדוש".

 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום