דירקטוריון בן אנד ג'ריס העולמית תמך בהפגנות הפרו-פלסטיניות

דריקטוריון ענקית הגלידות בן אנד ג'ריס הביע תמיכה בהפגנות הפרו-פלסטיניות בקמפוסים. חברת בן אנד ג'ריס הישראלית היא חברה עצמאית לחלוטין ללא קשר משפטי או מסחרי עם בן & ג'ריס העולמית

שלו שינברג | חדשות בעולם 14.5.2024 | 08:15

בן אנד ג'ריס | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

דירקטוריון חברת הגלידה העולמית בן אנד ג'ריס פירסם הודעה בה הביעה תמיכה בהפגנות הפרו-פלסטיניות בקמפוסים ברחבי ארצות הברית. בהודעה כונו הפגנות אלו "חיוניות לדמוקרטיה". 

"יש להמשיך בהפגנות בהובלת סטודנטים שכמו שמחו נגד מלחמת וייטנאם והאפרטהייד בדרום אפריקה, כעת מפגינים סולידריות עם עזה - חלק מההיסטוריה העשירה שלנו של חופש הביטוי והמחאה הלא אלימה שעושה שינוי וחיוני לדמוקרטיה חזקה", נמסר בהודעה, לפי "ווינט". 

יצויין כי בן & ג'ריס ישראל היא חברה עצמאית לחלוטין ואין לה שום קשר משפטי או מסחרי עם  בן & ג'ריס העולמית. בעקבות מאבקה נגד דרישות החברה העולמית להגביל את המכירות ביהודה ושומרון, רכשה החברה את הבעלות על המותג בישראל בשנת 2022. מאז רכישת המותג, הזכות עומדת לשימוש החברה הישראלית באופן עצמאי ואוטונומי לחלוטין בכל רחבי ישראל.  ככלל - כל פרסום הקשור לחברות הגלובליות אינו קשור לפעילות של חברת בן & ג'ריס בישראל הפועלת בארץ כבר למעלה מ-35 שנה על ידי חברת מוצרי איכות אמריקאיים בע"מ בבעלותו של אבי זינגר. 

לחברה הישראלית מפעל ייצור מקומי הממוקם בדרום הארץ, בבאר טוביה, בו מועסקים למעלה מ-200 עובדים, מרביתם מהדרום. החברה מסרה כי "הפרסומים בימים האחרונים בנוגע להצהרות חברת בן אנד ג'ריס העולמית הינם שגויים. אין מדובר בהצהרה מטעם החברה אלא בציוץ בחשבון פרטי של אנורדהא מיטאל , חברת במועצת המנהלים של חברת בן אנד ג'ריס העולמית. חברת מוצרי איכות אמריקאיים בע"מ ובן אנד ג'ריס ישראל הוא בבעלותו של אבי זינגר, ולכן כל פרסום שמתייחס לפעילות החברה כזכיין של המותג הינו שגוי".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום